Informatikai polihisztor ugyan nem létezik, de széles kört lefedõ tapasztalattal és ismeretekkel informatikai állást keresek!
Privát kapcsolatfelvétel
Mutasd ezt Önéletrajz nézetben
Alap adatok
Név
Bognár István
Régió
Budapest vagy környéke
Preferált hely
Budapest
Telefonszám
kapcs.felvétel után
Email cím
kapcs.felvétel után
Egyéb elérh.
kapcs.felvétel után
Születési év
1977
Legmagasabb végz.
Középfokú
Intézmény, szak
Wesselényi Miklós Műszaki Szakközép és Szakmunkásképző, Budapest
Általános információk
Célkitűzések
* a rám bízott feladatok tőlem telhető legjobb teljesítése * szakmai fejlődés * biztos munkahely, anyagi biztonság * jó kapcsolat az ügyfelekkel és a kollégákkal
Milyen jelentősebb szakmai tanfolyamokon vettél részt?
2008: Fors-Itis Training Informatikai és Idegen Nyelvi Oktatási Központ Kft. Szakmai angol nyelvtanfolyam 2005: Graf Iskola Számítástechnikai szoftverüzemeltető
A 3 legfontosabb szakmai sikered (kikkel, milyen szerepkörben, mit értél el)
kapcs.felvétel után
Milyen szerinted a jól működő ügyfélkapcsolat?
Egy jól mûködõ kapcsolatban tudunk az ügyfélrõl. Ez a technológiának köszönhetõen egyszerûen és gyorsan megy. (email, Skype, Facebook Messenger)
Miként kezeled a határidők átlépését?
Általában tartom magam a határidőkhöz, de mindenki életében adódhatnak gondok. Ilyen esetekben tájékoztatom ügyfelemet és együtt találunk megoldást. Akár túlórázással, akár átalakított tervekkel.
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2018-
Magyar Telekom
Belső help desk
szakmai segítségnyújtás kollégák számára, létesítési és hibakezelési szakértői hívások kezelése, hibaelhárítással kapcsolatos mérés és adminisztráció elvégzése
2012- (72 hó)
Magyar Telekom
Help desk L2 / ügyfélszolgálat
ügyfélhívások kezelése, mobil és otthoni szolgáltatások emelt szintű hibaelhárítása, távsegítség nyújtása, kérelmek és egyéb háttértevékenységek elvégzése, tevékeny részvétel az új műszaki megoldások, üzleti és ügyfélkapcsolati folyamatok bevezetésében