Több, mint 9 éves gyakorlattal rendelkezem Asterisk, LAMP, mail, MySQL, PostgreSQL és egyéb Linux rendszerek adminisztrálásában. Dolgoztam hosting és pénzügyiszektorban is. Nagy gyakorlatot szereztem 99,99%-os SLA üzemeltetésben.
Privát kapcsolatfelvétel
Mutasd ezt Önéletrajz nézetben
Alap adatok
Név
kapcs.felvétel után
Régió
Budapest vagy környéke
Telefonszám
kapcs.felvétel után
Email cím
kapcs.felvétel után
Egyéb elérh.
kapcs.felvétel után
Születési év
1980
Legmagasabb végz.
nincs megadva
Intézmény, szak
nincs megadva
Általános információk
Hobbi, szabadidős tevékenységek
Olvasom, tanulmányozom a Bibliát.
A 3 legfontosabb szakmai sikered (kikkel, milyen szerepkörben, mit értél el)
Mandriva Linux developer, RPM csomagokat tartottam karban.
Megismertem és sikerrel alkalmaztam az RSBAC rendszert saját szerveren
A NAV egyik központi rendszergazdájaként alkalmam volt egy közel 100% SLA-val rendelkező rendszer üzemeltetési eljárását megismerni.
Milyennek látnak mások? Szerinted milyen ember vagy?
Zárkózott, visszahúzódó ember vagyok. Viszont szeretek kapcsolatot kiépíteni, és a közeli munkatársaimmal a megszokottnál szorosabb kapcsolatot kiépíteni. Szükségem van a munkahelyen egy bizonyos szintű barátságra.
Mitől működik a csapatmunka szerinted, mondj életből vett példát.
Kommunikáció. Ha megszűnik a kétirányú véleménycsere, általában mindig lehúzhattam a rolót.
Milyen szerinted a jól működő ügyfélkapcsolat?
Kedves, megértõ, elõzékeny, segítõkész.
Szerinted melyek a tervezés legfontosabb részei és miért?
A papír. Legyen minden lefixálva, mindenki számára világosan. A legkidolgozottabb terv is dugába dőlhet, ha változik, vagy valaki számára nem egyértelmű. Viszont egy vázlatos terv is lehet sikeres, ha mindenki tudja a dolgát, és félúton nem kell egy ad-hoc változtatás miatt előrről kezdeni.
Miként kezeled a határidők átlépését?
Az mindig karasztrófa. Ha már látszik, hogy a határidő nem teljesíthető, azonnal intézkeni kell, hogy minden érintett fél tudjon vele számolni (pl. szólni a felettesnek).
Tartottál már prezentációt? Ha igen, mi volt a legkomolyabb prezentációd?
Linuxcenter Elsõ Szakmai Konferencia, Asterisk telepítése 45 perc alatt Illetve azóta többször kellett, - nem szakmában, - felllépnem.
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2014-
Adertis Kft
Rendszermérnök
Asterisk, Linux és Mikrotik hálózat tervezése, kiépítése, üzemeltetése egy személyben. Már megvolt a funkció. Újra kellett az egészet tervezni, mert méret növekedésben elérte a következő fázist.
2011- (23 hó)
Pillér Kft
Rendszergazda
Oracle adminisztrátor Solaris administrator Zabbix administrator Scripter
2010- (9 hó)
Webinform Kft
Rendszergazda
Xen, web, mail és mysql szerverek karbantartása javarészt Magyarországon, illetve pár szerver külföldön. Távmunkában.
2009- (1 hó)
PSPhungaria
Rendszergazda
Az irodai számítógépek, nyomtatók mindennapos problémáinak elhárítása.
Az internetes LAP szerver karbantartása. A funkciók új szerverre valkó áthelyezése.
Az intranetes Windows szerverek karbantartása. WSUS kialakítása.
2009- (13 hó)
nexum Magyarország
Rendszergazda
Fõképp LAMP szerverek karbantartása.Szerverterem felügyelete (remote management, kábelezés, szünetmentesek...) Fejlesztõkkel való együttmûködés. CISCO és Dell hálózati eszközök adminisztrálása. Asterisk telefonközpontok kialakítása, karbantartása.
2007- (3 hó)
Credit Express
Rendszergazda
Az irodai számítógépek, nyomtatók mindennapos problémáinak elhárítása.
A cég intranetes (linuxos) szervereinek karbantartása.
2007- (20 hó)
nexum Magyarország
Rendszermérnök
Fõképp LAMP szerverek karbantartása.Szerverterem felügyelete (remote management, kábelezés, szünetmentesek...) Fejlesztõkkel való együttmûködés. CISCO és Dell hálózati eszközök adminisztrálása. Asterisk telefonközpontok kialakítása, karbantartása.