Állás   (Főállás)katt ide az it2it.hu főoldalához
CSS Technical Consultant
(Budapest, Hungary)
Provides technical customer support to Y Soft partners; Ensures know-how transfer to partner’s technical support representatives via on-site or online trainings Implements and demonstrates YSoft SafeQ solutions to partners or end customers
Privát kapcsolatfelvétel  
Cégadatok
NévY Soft Mo. Kft.
RégióBudapest/Pest Megye
Kontakt kapcs.felvétel után 
Telefonszám nincs megadva 
Fax nincs megadva 
Mobilszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Honlap címehttp://ysoft.com
Szakmai munkatársak3

Egyéb céges információk
 Kattints ide a cég profiljának megtekintéséhez
Általános információk
Kontakt információk (ha eltér az általános kontakttól) 
Fehér Mária
Maria.Feher@ysoft.com
Y Soft Magyarország Kft.

Általános elvárások 
  • College or university graduate
  • Advanced written and spoken English (other languages as advantage)
  • Very good communication skills
  • Independent, customer oriented
  • At least 4 years of experience in IT services
  • Ability to troubleshoot issues without supervision and deliver easy-to-follow solutions
  • Skills to prepare and provide Technical trainings and presentations
  • Experience with technical documents writing
  • Working experience with operating systems and networks (Windows, Linux, Unix, TCP/IP , SQL etc.)
  • Basics of programming welcomed (JAVA, scripting)
  • Proactive understanding of partner/customer’s needs and delivery of satisfactory services/solutions
  • Willingness to travel, even abroad as needed
  • Driving license – active driver
Kiegészítő információk 
Job details, tasks
  • Provides consultations for our printing solution software and hardware, assemblies and connections at customer and partner site
  • Delivers implementations, upgrades and configurations of SafeQ products
  • Provides second and third level technical support (e-mail, phone calls, on-site support)
  • Acts as an advisory and escalations channel for partner’s technical support
  • Troubleshoots incidents and provides problem analysis and software testing
  • Cooperates with the development team on daily basis
  • Delivers technical trainings and presentations to partners, customers and internal departments
  • Builds and sustains a relationship as the primary technical contact for partners
  • Delivers the highest level of satisfaction with the services offered by the company
What we offer
  • non-routine creative work content
  • international exposure and travel
  • partnering with top global customers and partners
  • dynamic open-minded and dedicated team driven by commitment and enthusiasm
  • support for professional growth - financial contributions and study leave allowance
  • solid standard of employee benefits, notebook as a standard equipment
Elvárt kompetencia ismeretek
KompetenciaRészletek
Pályázott szerepkör - Support-os kapcs.felvétel után 
Tapasztalat - Support-os kapcs.felvétel után 
Kommunikációs képességek - Írásbeli kapcs.felvétel után 
Kommunikációs képességek - Szóbeli kapcs.felvétel után 
Nyelvtudás - Angol kapcs.felvétel után 
Mobilitás - Jogosítvány kapcs.felvétel után 
Adminisztráció - Linux rendszeradminisztráció kapcs.felvétel után 
Adminisztráció - Windows rendszeradminisztráció kapcs.felvétel után 
Adminisztráció - Távoli/automatikus adminisztráció kapcs.felvétel után 
Feladatkör - Pre-sales kapcs.felvétel után 
Architektúrák - LAN kapcs.felvétel után 
Protokollok - Hálózati (TCP/IP, ARP, 802.3, ...) kapcs.felvétel után 

Hozzászólások -  hozzászólok PUBLIKUSAN 
[nincs még hozzászólás]


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: