1991-1999 Angol, és Német Tagozatos Ált. Isk.
1999-2001 Fővárosi Mechatronikai Szki., és Gim.
2001-2003 Bárdos Lajos Ált Isk., és Gim.
Érettségi bizonyítvány
2003-2005 Szent György Biztonságvédelmi és Számítástechnikai Szki.
OKJ. Multimédia – fejlesztő 54 8409 01
Felsőfokú végzettség
2006-2010 Gábor Dénes Főiskola – Diplomás Mérnök Informatikus (Bsc)
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel?
IBM Power Systems üzleti környezetre optimalizált rendszerek képesítés.
Célkitűzések
Szeretnék hosszútávon stabil munkahelyen, fiatalos környezetben dolgozni, ahol megbecsülnek, és munkámmal hozzájárulhatok a cég sikereihez.
Hobbi, szabadidős tevékenységek
Sport, továbbképzés
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2010- (8 hó)
kapcs.felvétel után
Second Level Support Specialist.
Microsoft Configuration Manager Server adminisztráció.
Active Directory felhasználók, és objektumok adminisztráció
BMC Remedy Action Request System adminisztráció.
Cisco Vpn System, és egyéb hálózati rendszerek üzemeltetése.
Mobil informatikai eszközök támogatása (Tabletek, BlackBerry, stb.)
Alkalmazott rendszerek: Win Xp, Win 7, Office 2007-2010, Exchange 2007, Sap
2010- (9 hó)
kapcs.felvétel után
Üzemeltető Rendszergazda
Napi informatikai problémák helyszíni, és távolról való megoldása,
a Hp Service Desk (SD) ticket rendszer alkalmazásával.
Nagyvállalati informatikai környezetben megszerzett magas szintű
hálózati ismeretek, felhasználó orientált gondolkodásmód, problémafeltáró és megoldó tapasztalat . Gyakorlat Desktop, Laptop, Server, és egyéb hálózati eszközök üzemeltetésében
Alkalmazott rendszerek: Novell; Win Xp, Win7, Win Server2003-2008,
Exchange2003, Office2003-2007-2010, Citrix
2009- (12 hó)
kapcs.felvétel után
Rendszertámogató informatikus
Közeli ismerősöknél, és barátoknál felmerülő hardveres, szoftveres számítástechnikai problémákban segítségnyújtás. Számítógép építés, feljavítás, működésképtelen komponensek kiszűrés, hibásan beállított, rosszul karbantartott operációs rendszerek, hálózatok helyreállítása, vírusirtó programok naprakészen létének ellenőrzése, egyéb technikai gondok orvoslása. Alkalmazott rendszerek: Win Xp, Win Vista, Win7, Office2003-2007-
2007- (18 hó)
kapcs.felvétel után
Rendszergazda
Számítógépek szoftveres, és hardveres karbantartása, felmerülő IT problémák
felderítése és megoldása, műsorok elkészítése, hanganyagok megvágása, alázenélése, napi adásrendek összeállítása, folyamatos műsor és hálózatfelügyelet,
szükség esetén közbeavatkozás, hétvégi ügyeletek ellátása teljes felelősséggel,
intézkedési jogosultsággal.
Alkalmazott rendszerek: Win Server 2003, Win 2000, Win Xp, Office2003
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)
Vállalt heti óraszám
Kezdés
Nettó díj elvárás
Főállás
40
Megkeresés után kb. 14 nappal
kapcs.felvétel után
Jellemző ismeretek
Kompetencia
Szint
Részletek
Ágazati ismeretek - Telekom
Átfogó ismeretek
nincs megadva
Ágazati ismeretek - Energia
Alapfogalmak
nincs megadva
Ágazati ismeretek - Gyógyszeripar
Átfogó ismeretek
nincs megadva
Pályázott szerepkör - Rendszermérnök (Windows)
Megfelelő tudásszint
nincs megadva
Pályázott szerepkör - Rendszergazda (Windows)
Megfelelő tudásszint
nincs megadva
Pályázott szerepkör - Support-os
Megfelelő tudásszint
nincs megadva
Tapasztalat - Support-os
Profi
nincs megadva
Kommunikációs képességek - Írásbeli
Profi
nincs megadva
Kommunikációs képességek - Szóbeli
Profi
nincs megadva
Kommunikációs képességek - Prezentáció
Profi
nincs megadva
Nyelvtudás - Angol
Folyékony
nincs megadva
Nyelvtudás - Német
Alapfokú
nincs megadva
Mobilitás - Jogosítvány
Van
nincs megadva
Mobilitás - Saját gépjármű
Van
nincs megadva
Knowledge Management - Microsoft Exchange, Outlook