2005-2009 Marketing, IBS (International Business School) & Oxford Brookes University - BA in Business Studies diploma 2000-2004 MI, GDF Gábor Dénes Főiskola - Mérnök Informatikus diploma
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel?
IAA Diploma in Markeitng Communications
Célkitűzések
Célom, hogy összekapcsoljam a korábbi tanulmányaimat, tapasztalataimat egy dinamikusan fejlődő, megbízható cégénél. Így közel maradhatok a marketing és az „online” világához is, és tovább gyarapíthatom tudásom. A meghirdetett állásnál fel tudjam használni korábban szerzett ismereteimet, illetve számomra fontos szakmai kihívás és változatosság is legyen benne.
Milyennek látnak mások? Szerinted milyen ember vagy?
Jellemzőim a gyors felfogóképesség, szakmai elhivatottság, sokrétű érdeklődés, kitartás, feladatközpontú hozzáállás és fegyelmezettség. Nincsenek konfliktusaim az emberekkel, barátkozó, közvetlen vagyok. Több év kereskedelmi gyakorlatom van, ami hozzájárul kapcsolatteremtő és kommunikációs képességeimhez. Gyakorlatias ember vagyok, aki átgondolja a dolgokat, mérlegeli őket, majd cselekszik. Igénylem a változatosságot, hiszen állandóan az új dolgokat keresem. Jó kreatív adottságokkal rendelkezem, önálló gondolataim és saját elképzeléseim vannak.
értékesítési- és projektvezetők munkájának támogatása, árajánlatok, termékdokumentációk írása, üzleti igényspecifikáció, adminisztráció
2007- (12 hó)
kapcs.felvétel után
e-Business trainee
Üzleti e-csatorna fejlesztési projektek (Internetbank, Mobilbank DM, marketing anyagainak előkészítése, összeállítása, üzleti- és ügyféligények feltárása, fejlesztési célok meghatározása, elvégzése, tesztelés és dokumentálás; szolgáltatások bevezetése és kivezetése a mobilbank piacról)
Az e-csatornák hatékonyságának mérése (különféle statisztikák és elemzések, riportok, prezentációk készítése), dokumentálása és heti jelentés a bank felsővezetőinek, GKI-nak, GE-nek
Honlap és más e-csatornák üzemeltetése kapcsán felmerülő feladatok ellátása, konkurenciafigyelés
2000- (51 hó)
kapcs.felvétel után
ABB Értékesítési menedzser
értékesítési feladatok végezése, márkamenedzsment, szakmai tanácsadás, konkurenciafigyelés
vevőkör bővítése, kapcsolattartás, tender és árajánlat készítések