Állás   (Főállás, 40 órás alvállalkozói)katt ide az it2it.hu főoldalához
Help Desk/Desktop Support álláslehetőség
(Budapest XI. kerület.)
IT felhasználói támogató (Help Desk/Desktop Support) csapatunkba keressük legújabb kollégánkat, aki segíteni fogja ügyfeleink felhasználóit a napi munkavégzésük során.
Privát kapcsolatfelvétel  
Cégadatok
NévCore Systems Kft.
RégióBudapest vagy környéke
Kontakt kapcs.felvétel után 
Telefonszám nincs megadva 
Fax nincs megadva 
Mobilszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Honlap címehttp://itosztaly.hu
Szakmai munkatársak kapcs.felvétel után 
Általános információk
Általános elvárások 
Rólunk:

Kis és közepes méretû cégeknek segítünk, hogy normális, megbízható IT környezetben dolgozhassanak és a felmerülõ problémáikra mielõbb megoldást kapjanak. Cégünk dinamikusan növekszik, a töretlen fejlõdéshez pedig további kiváló szakemberekre van szükségünk.

Feladatok:

Alapvetõen két fõbb feladatkörrel kell majd foglalkoznod, de nyilván nem egy idõben, az viszont simán lehet, hogy egyik héten (esetleg napon) az egyikkel, másikon a másikkal lesz dolgod.

HelpDesk jellegû feladatok:

Ügyfelektõl érkezõ problémák elsõfokú kezelése (Windows klienesk, Office és egyéb programok, hálózat, nyomtatás, levelezés stb.)
Ügyfelektõl érkezõ kérések kezelése (Active Directory felhasználók kezelése, Exchange postafiókok, terjesztési listák kezelése, jogosultságok beállítása stb.)
Magabiztos, határozott de mindemellett türelmes, empatikus kommunikáció az ügyfelekkel
Felhasználók tájékoztatása beállításokról, folyamatokról, igénylések menetérõl stb.
A beérkezõ kérések/problémák regisztrálása, kategorizálása, a támogathatóság eldöntése, szükség esetén azok továbbítása (cégen belül pl. üzemeltetési csapat, vagy ügyfél managerek felé, cégen kívül pl. külsõ szolgáltatók felé) és a megoldási folyamat koordinálása
A beérkezõ kérések/problémák minél pontosabb önálló feltárása, körülhatárolása, diagnosztizálása, kivizsgálása, megoldása és adminisztrálása

Desktop Support jellegû feladatok:

Munkaállomások telepítése, kiszállítása, rendszerbe léptetése, szükséges programok telepítése, beállítások elvégzése az ügyfélnél szokásosak szerint
Munkaállomások cseréje/újratelepítése ügyfeleknél, adatmentés és migráció, szükséges programok telepítése, beállítások elvégzése és ellenõrzése az ügyfélnél szokásosak szerint
Egyszerûbb hálózati problémák, beállítások ellenõrzése, kezelése, switchek cseréje, faliportok kipatchelése stb.
Infrastruktúra fejlesztési/átalakítási projektekben való részvétel ügyfeleknél

Elõnyök:

MS alapú rendszer adminisztrációs tapasztalat (Group Policy, Print-,File-,Terminal-Server stb.)
MS Active Directory környezet ismerete
MS Exchange adminisztrációs tapasztalat
Office365 szolgáltatások ismerete
Mac OS X kliensek ismerete
B kategóriás jogsi

Elvárások:

Windows kliensek (W7-tõl felfelé) rendszergazdai szintû ismerete
Az MS Office irodai programcsomag (Word, Excel, Outlook) erõs felhasználói szintû ismerete
Alapvetõ hálózati ismeretek (DNS, DHCP, IP, VPN, PPoE, tudod mire jó az SMTP-,POP3-,IMAP-,FTP-,SSH-protkoll, switch vs. router stb.)
Alapvetõ hardver ismeretek (X86, X64, BIOS, MAC, SATA/IDE, memóriák stb.)
Nagyon jó kommunikációs készség a felhasználók felé
Tanulás iránti vágy – nem gond ha nincs sok-sok éves gyakorlatod, többre értékeljük a tanulni akarást és a lelkesedést, magyarul ne kétségbe ess, ha valami újjal találkozol, hanem örülj a kihívásnak
Önállóság – eleinte sokat fogunk segíteni, de aztán neked kell majd tolni a biciklit, csapatban fogsz dolgozni, de a cél az, hogy feladatokat átvegyél a kollégáktól, nem az, hogy újabbakat generálj nekik
Kitartás – az jó, ha nem ismered a lehetetlent, náluk ugyanis ez a fogalom nem létezik, minden problémát meg lehet oldani

Amit kínálunk:

Kihívásokat és sok-sok tanulási lehetõséget
Megbecsülést (anyagilag és emberileg egyaránt) és felelõsségteljes munkakört
Rengeteg tapasztalatot
Egy jó hangulatú csapatot, aminek része lehetsz
Minden egyébrõl szóban egyeztetünk

Munkakörülmények:

Irodánk a 11. kerületben, csendes, zöld környezetben, a Nádorliget 7. szám alatt található, és mindenféle közlekedési eszközzel szuperül megközelíthetõ. Van az irodában víz, tea és kávé, a konyhában hûtõ és mikró. A napi munkaidõd eléggé kötött lesz (hiszen vállalásaink vannak az ügyfelek felé), de abszolút rugalmasok vagyunk, ha alkalmanként el kell menned ügyeket intézni, vagy bármilyen egyéb okból. A munkaeszközöket (notebook, telefon, monitorok) a választásodnak megfelelõen biztosítjuk. Szoktunk játszani, spontán sörözni, csapatépülni, szakmai elõadásokra járni, egymást oktatni, stb.

A jelentkezés módja:

Lásd a coresystems.cloud domain txt rekordját.
Elvárt kompetencia ismeretek
KompetenciaRészletek
[nincs megadva kompetencia]

Hozzászólások -  hozzászólok PUBLIKUSAN 
[nincs még hozzászólás]


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: