Neumann János Egyetem GAMF Műszaki és Informatikai Kar - MÉRNÖKINFORMATIKUS [RENDSZERGAZDA] (FELSŐOKTATÁSI SZAKKÉPZÉS)
Általános információk
[nincsenek megadva általános információk]
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2019- (2020 hó)
kapcs.felvétel után
HelpDesk kezelő
Beérkező hibajegyek, hívások kezelése Az incidensek, hívások rögzítése,megoldása vagy megoldás hiányában továbbítása a területileg illetékes szervezeti egységek, szakértők felé Informatikai és posta technológiai jellegű hibajelentések esetén mélyebb szintű segítségnyújtás Az incidensek kezelése során felelős egyeztetés a postai belső szervezetekkel és a külső szolgáltatókkal, egyéb HelpDesk szolgáltatókkal POS tranzakciók esetében hitellintézetekkel történt egyeztetést követően pénzügyi tranzakciók ellenőrzése.
2014- (2019 hó)
kapcs.felvétel után
Kezelő
A társaság üzemeltetésében lévő létesítmények felügyelete Technikai rendszerek üzemeltetése, felmerülő hibák elhárítása, karbantartások koordinálása Az üzemeltetés szabályainak betartása, ellenőrzése Üzemeltetéshez szükséges eszközigények felmérése, összegzése Pénzügyi munkafolyamatokhoz tartozó riportok, jelentések készítése
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)
Vállalt heti óraszám
Kezdés
Nettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
Kompetencia
Szint
Részletek
Pályázott szerepkör - Support-os
Megfelelő tudásszint
nincs megadva
Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: