Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás, 40 órás alvállalkozói, Részidős alvállalkozói, Távmunka, Munkaidőn kívüli)katt ide az it2it.hu főoldalához
Web designer, IT helpdesk
Webáruházak teljeskörű tervezésében, üzemeltetésében és IT helpdesk területen tapasztalt designer vagyok.Referencia:http://akai-atd.com (fejlesztés alatt, még nem él)http://getminers.eu (fejlesztés alatt)https://www.facebook.com/AkaiMagyarorszag (menedzse
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest vagy környéke
Preferált helyBudapest
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1987
Legmagasabb végz.Középfokú (szakirányú)
Intézmény, szakTrefort Ágoston Kéttannyelvű Főv. Gyak. Szakközépiskola
Általános információk
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) 
2012-2015, Baptista Teológiai Akadémia
Kántor, Gospel szakirány, (folyamatban)
2009-2010, Számalk
Általános rendszergazda, (befejezetlen)
2002-2007, Trefort Ágoston Kéttannyelvű Főv. Gyak. Szakközépiskola
Érettségi, számítástechnika, elektrotechnika, angol
Célkitűzések 
Zene tanulmányaim mellett elmélyíteni IT tapasztalataimat, 2013-ban folytatni azt Általános Rendszergazdai felsőfokú szakképzést.
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel? 
Angol felsőfokú C nyelvvizsga
Milyen jelentősebb szakmai tanfolyamokon vettél részt? 
2009-2010 Általános Rendszergazda szakképzés, Számalk (befejezetlen)
Milyennek látnak mások? Szerinted milyen ember vagy? 
Türelmes, az emberekkel empatikus és segítőkész vagyok, a kreativitásom pedig problémamegoldási módszereimben is látszik, ezt korábbi feletteseim is megjegyezték.
Képes vagyok az átlag felhasználó helyébe képzelni magam, ezért törekszek az egyszerű, könnyen kezelhető és áttekinthető felületek tervezésére.
IT helpdesk munkám során hatékony kérdésekkel, az ügyfelek számára érthető nyelven beszélve hamar feltártam a problémákat, és rávezettem őket a megoldásra, több kiszállást és ismételt megkereséseket elkerülve.
Szeretem ha a munka gördülékenyen folyik, munkakörnyezetemben érzékeny vagyok a rendre és a tisztaságra.
Mi az, ami motivál? 
A sikerélmény amit egy megoldott probléma, egy igényesen megtervezett weboldal, vagy egy befejezett zenei alkotás nyújt.
Hogyha csapatban dolgozok, nagyon fontos számomra a kollégákkal a jó kapcsolat, nagyon motiváló számomra ha érzem az összefogást, hogy közös célért dolgozunk, és nem egymás ellen.
Milyen szakirodalmat olvasol (írsz)? 
IT és tudományos híroldalakat, (pl. sg.hu), w3schools.com-ot.
Meséld el egy kreatív döntésed, ha volt ilyen. 
A mára leállított sweetybears.com oldal tervezésekor a teljes dizájnt én terveztem, csak a logót kaptam készen. A színek és formák megválasztásakor szempont volt hogy babaruhákat forgalmazó áruház lévén a látogatók nagy része anyuka lesz, ezért gyerekszobát idéző lekerekített, játékos formákat, és nőiesebb színvilágot választottam, világoskék, rózsaszín, és világosbarna színekkel.
A weboldal kezelőfelületét a lehető leg egyszerűbbre és áttekinthetőbbre terveztem, hogy a modern informatikai eszközökben teljesen járatlan felhasználók is könnyedén kezelni tudják, a visszajelzésekre vendégkönyvet és a weboldalon elérhető üzenetküldő űrlapot használhattak, ami e-mailben továbbította külön címre ezeket a megkereséseket.
Mitől működik a csapatmunka szerinted, mondj életből vett példát. 
- Pontosan meghatározott feladatkörök minden csapattag számára: így csökkenthetőek a félreértések, elhanyagolt, vagy hibásan végzett feladatok.
- Folyamatos információáramlás: ez köti össze a csapat tagjait, mint az idegsejtjeit az agynak, enélkül magas lesz a hibák aránya.
- Jó hangulat: nincs szükség plusz stresszforrásra, ez a dolgozók munkabírását és morálját rontja, emellett az együtt végzett munka minőségét is rontja, hiszen nincs meg az összhang, az összefogás a közös célért.
Milyen szerinted a jól működő ügyfélkapcsolat? 
A könnyű és folyamatos kommunikációáramlás elengedhetetlen. Fontos, hogy az ügyfél ne érezze szívességnek hogy foglalkoznak vele, és minél egyszerűbben, gyorsan elérhesse a szolgáltatót.
Hogyan érzel olyan döntésekkel kapcsolatban, amelyek pozitív kimenetelében nem vagy biztos? 
Az érzelmeket ilyen helyzetben kizárom, a lehető legtöbb infót beszerezve mérlegelem a haszon-kockázat arányát minden lehetséges választásnál, és ez alapján döntök.
Hogyan tervezel szakmai feladatokat a projektek során? 
Felmérem az ügyfél vagy felettesem igényeit, priorizálom őket fontosság és sürgősség szerint, majd ezek alapján a munkafolyamatot részfeladatokra osztom amiket sorrendbe állítok.
Szerinted melyek a tervezés legfontosabb részei és miért? 
Először is az igényfelmérés, ennek hiányában a célját nem fogja megfelelően betölteni az adott program vagy weboldal, illetve fejlesztés közben fognak kiderülni új igények, ami lassítja a projektet.
Másodszor a megfelelő és áttekinthető struktúra megtervezése mind a kód számára, mind a csapat és feladatmegosztás rendszerére.
Harmadszor pedig a felhasználói felület célcsoportra tervezése, ehhez be lehet vetni felméréseket, közvélemény kutatást, pszichológiai tanulmányokat. Ha a célcsoport internet használókból áll, online felmérésekkel nagyon alacsony költséggel meg lehet ezt valósítani.
Miként kezeled a határidők átlépését? 
Ha plusz munkaidő vállalásával is elkerülhetetlen a csúszás, megbecsülöm mikorra lesz kész a feladat, és ezt minél előbb jelzem a felettesnek vagy megrendelőnek.
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2014- (3 hó) kapcs.felvétel után WebmesterWebáruház tervezése és üzemeltetése
Online marketing kampány vezetése
SEO optimalizálás, közösségi oldalakon lévő jelenlét menedzselése, Google Adwords és Facebook hirdetés kampányok kivitelezése.
Szállítási és fizetési partnerek felkutatása és velük való együttműködés

Referencia:
http://facebook.com/AkaiMagyarorszag
http://akai-atd.com (még nem él, fejlesztés alatt)
 2013- (12 hó) kapcs.felvétel után IT helpdeskTelekommunikációs szolgáltatások első szintű technikai ügyfélszolgálata lakossági ügyfelek és üzleti partnerek számára, hibák továbbítása hibajegy rendszerben szakértői csoportoknak
 2012-  kapcs.felvétel után Facebook oldal tervezéseZenekar számára facebook oldal elindítása, grafikájának elkészítése

Referencia:
https://www.facebook.com/Rosslynmusic
 2010- (5 hó) kapcs.felvétel után WebmesterMéréstechnikai és babaruha webáruházak tervezése és üzemeltetése Joomla és Virtuemart CMS rendszer hasnzálatával, beleértve a grafikai és arculati elemek tervezését is.
Domain, tárhely, e-mail és közel 3000 terméket tartalmazó SQL adatbázis menedzselése, használati utasítások fordítása és szerkesztése, kapcsolattartás ügyfelekkel és partnerekkel.

Referencia:

http://trd.hu
 2010- (12 hó)UPC Magyarország Kft.IT helpdeskTelekommunikációs szolgáltatások második szintű technikai ügyfélszolgálata lakossági ügyfelek és kiemelt üzleti partnerek számára, hibaelhárítás együttműködve a technikusi és háttér csoportokkal, munkalapok és hibajegyek kezelése
 2008- (3 hó) kapcs.felvétel után Szerviz technikusPSTN és IP alapú irodai és call center telefonkészülékek tesztelése, firmware frissítése, összeszerelése.
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Ágazati ismeretek - TelekomÁtfogó ismeretek nincs megadva 
Adatbázis (DBMS) - MySQLTapasztalt nincs megadva 
Egyéb nyelvek/alkalmazások - PHPTapasztalt nincs megadva 
Egyéb nyelvek/alkalmazások - Visual BasicTapasztalt nincs megadva 
Egyéb nyelvek/alkalmazások - Egyéb nyelvekTapasztaltRGSS2, LUA Script
Egyéb web - PayPalTapasztalt nincs megadva 
Egyéb web - SEOTapasztalt nincs megadva 
Egyéb web - IE, FF, Opera, Chrome sajátosságokTapasztalt nincs megadva 
Egyéb web - e-Vásárlás, shopping-cardsTapasztalt nincs megadva 
Egyéb web - WebmarketingTapasztalt nincs megadva 
Design - Adobe Photoshop, GoLive, IllustratorProfi nincs megadva 
Design - CSSTapasztalt nincs megadva 
Design - 3DTapasztalt nincs megadva 
Design - Web designTapasztalt nincs megadva 
Design - Banner designTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Domain Controller-ekTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Windows rendszeradminisztrációTapasztalt nincs megadva 
Architektúrák - LANProfi nincs megadva 
Architektúrák - WANProfi nincs megadva 
Protokollok - Hálózati (TCP/IP, ARP, 802.3, ...)Tapasztalt nincs megadva 
Protokollok - Web (HTTP, FTP, IRC, IPv6, ...)Tapasztalt nincs megadva 
Protokollok - Mail (IMAP, POP3, SMTP)Tapasztalt nincs megadva 
Security - VírusvédelemTapasztalt nincs megadva 
Wireless - EthernetTapasztalt nincs megadva 
Területek - Termék/megoldás értékesítésTapasztalt nincs megadva 
Területek - Szolgáltatás értékesítésTapasztalt nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: