Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás, Távmunka, Munkaidőn kívüli)katt ide az it2it.hu főoldalához
rendszergazda
2004 óta foglalkozom munkaszerűen számítástechnikáva, Rendszerfelügyelet, rendszergazdai tevékenységek (távoli és helyi). Hardver hibafeltárás és javítás. Hálózat működésének karbantartása, felügyelete. Rendelkezem jogosítvánnyal, (1998: B,C)
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióKecskemét
Preferált helyKecskemét és környéke vagy Kecskemétről indulva.
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1979
Legmagasabb végz.Középfokú (szakirányú)
Intézmény, szakSzoftver-üzemeltető
Általános információk
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) 
1998 – 2000: Péter András Gimnázium és Szigeti Endre Szakképző Iskola (Szeghalom), érettségi.
2000 – 2002: Farkas Gyula Mezőgazdasági Ipari Szakképző Intézet és Gimnázium(Békés), középfokú számítástechnikai szoftver-üzemeltető (OKJ).
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel? 
Középfokú számítástechnikai szoftver-üzemeltető.

Célkitűzések 
Olyan munkahelyen szeretnék elhelyezkedni, ahol egy jó közösség tagja lehetek. Biztos háttér, fejlődési lehetőség, megfelelő bérezés.
Milyen jelentősebb szakmai tanfolyamokon vettél részt? 
pénztárgép, blokknyomtató szervizelés
Hobbi, szabadidős tevékenységek 
Család, gyerek, horgászat, természet, barkácsolás.
A 3 legfontosabb szakmai sikered (kikkel, milyen szerepkörben, mit értél el) 
Hálózat modernizálás: Építkezés alatt működtetni az egész hálózatot, majd annak előrehaladtával új hálózati vezetékeket behúzni a falba (irodákként 4-5 csatlakozás), majd egy központi rack szekrénybe bevezetni, hozzátenni egy win 2003-as szervert, bővíteni kliensgépekkel. Majd az egészet összehangolni és a továbbiakban működtetni. Új kliensek felvétele, jogok beállítása, távfelügyelete.
Fémmegmunkáló CNC gép szerszámgép: Számítógép kiismerése, cégen belüli modernizálása. Mivel a garancia idő letelt így költséghatékony megoldást kellett találni a szerszámgép további üzemben maradására. Cél számítógép => kuka, általunk választott gép beüzemelése.
Blokknyomtatók megismerése, szervizelése.
Milyennek látnak mások? Szerinted milyen ember vagy? 
Megbízható, céltudatos, precíz, kedves, kitartó.
Mi az, ami motivál? 
Elsősorban a fizetés mint mindenkit. Továbbá: szakmai sikerek, fejlődési lehetőség, elismerés.
Mutass be röviden egy nehezen megoldott szakmai problémát, és fejtsd ki röviden, hogyan oldottad meg. 
Legjobban az tetszett amikor egy egész hálózatot kellett modernizálni.
Ez röviden úgy történt, hogy volt egy működőképes hálózat ami kb. 5-10 pc-ből állt 3-4 helységben, de az épület kezdett kicsi lenni így a vezetőség úgy gondolta emel még egy szintet a már meglévőre. Az építkezés alatt működtetni kellett az egész hálózatot majd annak előrehaladtával új hálózati vezetékeket behúzni a falba (irodákként 4-5 csatlakozás), majd egy központi rack szekrénybe bevezetni, hozzátenni egy win 2003-as szervert, bővíteni kliensgépekkel. Majd az egészet összehangolni és a továbbiakban működtetni. Új kliensek felvétele, jogok beállítása, távfelügyelete.
Volt olyan is hogy fémmegmunkáló CNC gép számítógépét kellett szervizelni, előtte nem tudtam, hogy mi hogy működik, de megoldottam a dolgot, az is csak egy számítógép.

Mitől működik a csapatmunka szerinted, mondj életből vett példát. 
Egymás segítése. Ha az egyik nem tud valamilyen problémát elhárítani, akkor a segítő ne csak lerázza, hanem foglalkozzon vele és együttesen oldják meg a problémát, hogy legközelebb egyedül is menjen a rászorultnak. Ezzel időt és munkát spórol meg a segítő a jövőben és elismerést kap a rászorulótól.
Nem legye szurkálódás: ha nincs semmi probléma, akkor nem kelljen azért is keresni, csinálni.
Milyen szerinted a jól működő ügyfélkapcsolat? 
Pl. helpdesk: Ha az ügyfél érthetően eltudja magyarázni a problémát a segítőnek. A segítő megértő, türelmes, tudja miről van szó és megfelelő szakember ahhoz, hogy a problémát eltudja hárítani.
Hogyan érzel olyan döntésekkel kapcsolatban, amelyek pozitív kimenetelében nem vagy biztos? 
Ha más kiút nincs, akkor mindent meg kell próbálni a cél érdekében.
Szerinted melyek a tervezés legfontosabb részei és miért? 
Megfelelő tájékozottság: később ne keljen az egészet elölről kezdeni vagy átalakítani
Miként kezeled a határidők átlépését? 
Ha tehetem mindent határidőt pontosan tartok. De ha mégis megcsúszom, akkor is a megfelelően tájékoztatom az ügyfelet.
Inkább jobb vezető, vagy jobb követő vagy? 
jobb követő
Miért lenne jó egy cégnek az, ha éppen Veled lépnének kapcsolatba? 
A megfelelő eszközök, munkakörülmények és feltételek mellett számítani lehet rám akármikor. Munkámat lelkiismeretesen és a legnagyobb tudásommal látom el. Szakmai tudásommal segítem a céget az előrejutásban. Nem keresem a kiutat,a megfutamodást, ellentétben inkább több időt fordítok az adott problémára, hogy ne csak "felületesen" legyen megoldva.
Melyek azok a területek, amelyekben leginkább lenne még fejlődésre szükséged? 
Szoftver, hardver ismeret, folyamatosan fejlődő technikát nem egyszerű nyomonkövetni.
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2015- Corvax KftrendszergazdaGyógyszertári programok telepítése, felügyelete és az ehhez kapcsolódó informatikai eszközök karbantartása, szervizelése az egész ország területén, kijáró szervizes ként.
 2014- Juta-Soft KftHelpdesk munkatárs, informatikusRaktárkezelő programok, Trafik rendszerek, ABC programok felügyelete, távoli menedzselése (telefonon, távsegítséggel) esetleg helyszíni kiszállással. Online pénztárgépek, vonalkód olvasók, adatgyűjtők és számítógépek beüzemelése esetleg szervizelése
 2011- Quadro Byte ZrtrendszergazdaGyógyszertári programok telepítése, felügyelete és az ehhez kapcsolódó informatikai eszközök karbantartása, szervizelése az egész ország területén, közel 300 patikában kijáró szervizes ként. Emellett gondoskodtam az áru átvételéről majd a raktárba történő bevételezésével, kiadásával és nyomon követésével.
 2004- Fekete Prog-RAM KftrendszergazdaEleinte ügyviteli szoftverek fejlesztése volt a fő profil, de a növekvő igények tekintetében bővült a cég szolgáltatása. Mely keretében számítástechnikai eszközök értékesítése, karbantartása, rendszergazdai feladatok ellátása és egyéb számítástechnikával kapcsolatos munkák elvégzése is meghatározó szerepet töltött be.
Feladatköröm: A már meglévő ügyfelekkel történő kapcsolattartás, személyesen illetve telefonon. Felmerülő igények, hibák gyors és precíz megoldása. Program meghibásodása esetén a hiba feltárása, kijavítása. Bevallások elkészítésének segítése. Számítógépek szervizelése, teljes körű karbantartása (konfiguráció ajánlat összeállításától kezdve a beüzemelésen át akár a selejtezésig).
Hálózat megtervezése, kivitelezése majd az egész működtetése (helyi és távoli egyaránt).
Az elvégzett munkaköröm békés megye középső, ill. északi részére volt leginkább jellemző, cégek száma kb. 20-30 lehetett. Számos olyan feladatot is elláttam, amely inkább „kapcsolatápolás” céljára volt jellemző, pl. cégvezetők, alkalmazottak otthoni számítógépek karbantartása esetleges tanácsadás.


Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
Főállás40Bármikor150 000 Ft/hó
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Pályázott szerepkör - Adatrögzítés/adatbevitelMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Pályázott szerepkör - Rendszergazda (Windows)Megfelelő tudásszint nincs megadva 
Rendszerfelügyelet - Egyéb rendszerfelügyeletTapasztalt nincs megadva 
Wireless - Wi-FiTapasztalt nincs megadva 
Ágazati ismeretek - LogisztikaAlapfogalmak nincs megadva 
Pályázott szerepkör - Support-osMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Tapasztalat - Support-osTapasztalt nincs megadva 
Mobilitás - JogosítványVan nincs megadva 
Mobilitás - Saját gépjárműVan nincs megadva 
Mobilitás - Mobil munkavégzésNagy mobilitás nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: