Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás)katt ide az it2it.hu főoldalához
IT vezető, cégvezetés támogatása
Az előre mutató új megoldások felismerése, kidolgozása. A vezetői igények "lefordítása" és végig vitele az informatikai partnerek irányába (a kereskedők és cégvezetők nyelvét nem mindig értik az informatikusok, és fordítva).
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest vagy környéke
Preferált helyBudapest, Pest megye
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1981
Legmagasabb végz.Felsőfokú egyéb (szakirányú)
Intézmény, szakAlternatív Közgazdasági Gimnázium, Multimédia-fejlesztő (OKJ 54 8409 01)
Általános információk
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) 
2000 - 2002 Alternatív Közgazdasági Gimnázium
Multimédia-fejlesztő (OKJ 54 8409 01)
1996 - 2000 Szily Kálmán Kéttannyelvű Műszaki Középiskola
Érettségi
Hobbi, szabadidős tevékenységek 
- társasjáték
- asztali szerepjáték
- bicikli
- labdarúgás
A 3 legfontosabb szakmai sikered (kikkel, milyen szerepkörben, mit értél el) 
1. Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése középvállalatnál. Tervezéstől az oktatáson át, a kivitelezésig, és üzemeltetésig.
2. A Vectory vállalatirányítási rendszer raktárkezelő moduljának tervezése nagykereskedések számára. Ez egy PDA vezérelt teljes raktáriányítási rendszer, a legapróbb részletekig kidolgozva, amit azóta országszerte sok nagy cégnél vezettek be.
3. Egy új kis- és nagykereskedelmi telephely tervezése és kivitelezése, nem csak informatikai szempontból, hanem raktár berendezése magaspolcrendszerrel. Valamint a kiskereskedés üzletterének kialakítása, az egész telephely működésének megtervezése.
Mi az, ami motivál? 
Szeretem a kihívást jelentő feladatokat. Minél nehezebb valamit megvalósítani, annál jobb teljesítményt tudok nyújtani. Nem csak a meglévő tudásom és tapasztalatom alapján akarom megoldani a feladatokat, hanem mindig keresem a jobb megoldási lehetőségeket.
Milyen szakirodalmat olvasol (írsz)? 
Interneten olvasok utána mindig azoknak a problémáknak, amikkel találkozok, és megoldást keresek rá.
Mutass be röviden egy nehezen megoldott szakmai problémát, és fejtsd ki röviden, hogyan oldottad meg. 
A cégünknél bevezetésre került vállaltirányítási rendszernek nem volt raktárkezelési modulja, viszont hajlottak rá, hogy az iránymutatásunk alapján elkészítik. A dokumentáció elkészítése az én feladatom volt. Először egyeztettem a cég kereskedelmi vezetőivel, hogyan képzelik el a rendszer működését. Ez alapján részletesen megterveztem folyamatábrákkal nyomonkövetve, majd egyeztettem a raktári vezetőkkel, hogy a működés abban a formában kivitelezhető-e. Ezek után több körben egyeztetéseket vittem végig a fejlesztőkkel (kivitelezhetőség szempontjából), és a cégünk különböző szintű vezetőivel. Végül elkészült az a több, mint 60 oldalas dokumentum, ami alapján a fejlesztő cégnek már "csak" meg kellett írnia a programot.
Meséld el egy kreatív döntésed, ha volt ilyen. 
A raktárban használunk úgynevezett raklapszámokat, amiket úgy kell elképzelni, hogy egy A4-es lapra nyomtattunk háromjegyű számokat, és lamináltuk. Az a célja, hogy a raktában mozgó raklapokat azonosítsák. De jelentős problémát okozott, hogy a kiszállításra érkező raklapokról a lekerülő raklapszámok, még nem használhatók fel újból, csak miután ténylegesen megtörtént az áru kiszállítása. Ezt viszont nem lehet jelezni azon a laminált lapon, viszont hogyan tudnánk megoldani, hogy az minden raktáros sázmára egyszerű legyen, és ne jelentsen plusz munkát. Erre találtam ki egy eygszerű megodlást, fogtunk egy karton dobozt, leragasztottuk a tetejét, vágtunk felülre és alulra is egy-egy nyílást. A frissen használt raklapszámokat felülről kell beledobni, amikor új számra van szükség, akkor azt alulról kivenni. Így oldottuk meg, hogy mindig már "kiürült" raklapszámot tudjanak húzni a raktárosok.
Mitől működik a csapatmunka szerinted, mondj életből vett példát. 
Ahhoz, hogy egy csapat jól működjön szükség van vezetőre, aki összefogja az embereket. Megoldja a konfliktusokat, és segíti az új emberek beépülését a csapatba. Emellett fontos még az információáramlás, egyeztetés, és a feladatok megfelelő kiosztása. Láttam olyan raktárat, ahol egész nap csak egymást piszkálták a raktárosok, nem is mentek semmire. Egy jó példát tudok a magánéletből, ugyanis több mint tíz évig volt egy kispályás focicsapatunk, amit én szerveztem minden tekintetben. Ott amikor jött egy-egy új játékos, akkor jól be tudtam illeszteni a csapatba a megfelelő kommunikációval, hogy ő is egynek érezze magát közülünk.
Milyen szerinted a jól működő ügyfélkapcsolat? 
Fontos a folyamatos kapcsolattartás, és nem csak megkérdezni, hogy mi újság az ügyfél felé, hanem új lehetőségeket, megoldásokat kell felajánlani, hogy lássa tényleg foglalkozunk vele. A beszélgetések alkalmával figyelni kell mit mond, mert könnyen lehet, hogy ami neki gondot jelent, mi akár meg is tudnánk oldani. A lényeg, hogy érezze, sikeressé akarjuk tenni.
Hogyan érzel olyan döntésekkel kapcsolatban, amelyek pozitív kimenetelében nem vagy biztos? 
Minden döntésemnél felelősségérzetet érzek. Sajnos olykor előfordul, hogy nincs jó döntés, csak rossz és rosszabb.
Hogyan tervezel szakmai feladatokat a projektek során? 
Megfogalmazom a projekt célját, majd a célközönségét, és a célközönség irányából szemlélem, mi vezet majd a legnagyobb megelégedésükre. Tervezés közben folyamatosan egyeztetek az illetékes osztályokkal, személyekkel.
Miként kezeled a határidők átlépését? 
Akármennyire is igyekszik az ember, elkerülhetetlen, hogy időnként átlépje a határidőket. Ilyen esetekben fontos a megfelelő kommunikáció, hogy már idejében tudják az illetékesek a csúszást. E mellett pedig meg kell vizsgálni, hogy miért történt a csúszás, és a hátráltató tényezőket a lehető legjobban lecsökkenteni.
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2009-  kapcs.felvétel után IT vezetőPiacvezető barkácsnagykereskedésnél az informatikai partnerekkel való kapcsolattartás, szerverek, hálózati infrastruktúra, integrált vállalatirányítási rendszer, számítógéppark felügyelete, napra készen tartása. Céget támogató megoldások javaslata, kivitelezése. E mellett egyre több kereskedelmi és vállalat menedzsment feladat.
 2006- (41 hó) kapcs.felvétel után Számítógépes rendszertervező, ügyfél menedzsmentSzerver park hálózatának fizikai kiépítése. Routerek, switchek beállítása, üzemeltetése. Szerverek felügyelete (~100 szerver), 0-24 -ig tartó üzemelés fenntartása. Ügyfelek igényeinek felmérése, a céljuknak megfelelő szervergép összeállítása és üzembe helyezése. Bérszerverek, virtuális szerverek, domainek kezelése, karbantartása.
 2002- (34 hó) kapcs.felvétel után web fejlesztő, szerverkarbantartóstatikus weboldalak készítése, karbantartása; a cég szervereinek felügyelete
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Nyelvtudás - AngolAlapfokú nincs megadva 
Tapasztalat - IT vezetőTapasztalt nincs megadva 
Kommunikációs képességek - ÍrásbeliProfi nincs megadva 
Kommunikációs képességek - SzóbeliProfi nincs megadva 
Mobilitás - JogosítványVan nincs megadva 
Területek - Üzleti hatékonyság növelésTapasztalt nincs megadva 
Területek - Szervezeti tanácsadásTapasztalt nincs megadva 
Területek - Üzletmenet folytonosságTapasztalt nincs megadva 
Területek - ERPTapasztalt nincs megadva 
Projekt menedzsment - TapasztalatMegrendelő oldal nincs megadva 
Operatív ismeretek - KoordinációProfi nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: