Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás, Távmunka)katt ide az it2it.hu főoldalához
IT rendszerszervező
IT rendszerszervező.IT projektmenedzser.Call center fejlesztés.
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest vagy környéke
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1978
Legmagasabb végz.Főiskola (szakirányú)
Intézmény, szakKecskeméti főiskola (GAMF)
Általános információk
[nincsenek megadva általános információk]
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2006- (52 hó) kapcs.felvétel után Rendszerszervező IT fejlesztés (rendszerszervező)
- Fejlesztések vezetése belső folyamatok alapján felhasználva a SIEGE módszertant
- Kapcsolattartás a belső megrendelőkkel és külső fejlesztőkkel
- Ajánlatkérési folyamat alapján ajánlatok készítése és bekérése
- Üzemeltetésre való átadás koordinálása
- Fejlesztési és üzemeltetési dokumentációk bekérése a fejlesztőtől az elvárt minőségben
- Teszteléshez használ eszközök: LoadRunner, Test Director.
Marketing igazgatóság, CRM csoport
- Rendszerbe történő betöltések végrehajtása
- Keresztértékesítési és DM kampányokhoz leválogatások biztosítása
SAS rendszerből
- SAS riportok futtatása
 2003- (36 hó) kapcs.felvétel után Szakmai vezetőÜgyfélkapcsolati igazgatóság - Contact Center működés és fejlesztés (Szakmai vezető) - CC és értékesítési folyamatok javítása. Vezetői kontroll lehetőségek és operatív CRM funkciók kialakítása a Contact Center rendszer és Workflow (CRM rendszer) segítségével. Munkatársak teljesítmény értékelése, értékesítési mutató számok elérése támogató- és ösztönző rendszer használtalával.
- IVR fejlesztések: menü struktúra kialakítása, funkció bővítések, kampányokhoz callback funkció, kérdőívek (ügyfélelégedettség), IVR hőtérkép kialakítása az ügyfél szokások elemzése érdekében.
Call routing: a hívások irányítási stratégiájának tervezése skill alapú routingban.
Kapcsolódó statisztikai rendszerek: CCPulse, Brio. Hisztorikus és real-time riportrendszerek. Hívás szokások elemzése a statisztikák alapján és routing optimalizálása. Avaya – Genesys riport rendszerek összehangolása. Avaya CMS riport rendszer használata.
- Kampány menedzsment eszközbe történő ügyféltörzs betöltések majd kampány eredmények feldolgozása. Marketing, sales területek támogatása az ügyfélkapcsolati telesales folyamatok által.
- Nice hangrögzítő rendszer, riport alkalmazások adminisztrálása. 150 fős Contact Center ezen rendszerekkel történő támogatása. Behallgatások végzése, csoport vezetők munkájának támogatása.
- Activity Analyzer bevezetése a hatékony kiszolgálás és a service level érdekében.
- Contact Center rendszerek integrálása a CRM rendszerhez. CRM folyamat javítás. Beérkező email, fax feldolgozása CRM rendszerben. Archiváló rendszer és CRM rendszer integráció.
- Termékekhez kapcsolódó CRM folyamatok és rendszerbeli folyamatok fejlesztése.
- Front office - Ügyintézői felület fejlesztések menedzselése + scriptelés a hatékony értékesítés és kiszolgálás érdekében
 2001- (27 hó) kapcs.felvétel után Projekt menedzser
  • Minőségügyi kézikönyv alapján való fejlesztés és működés, audit tevékenység. Fejelsztések IT oldali vezetése.
  • ­ Életciklus menedzsment, specifikációk, akciótervek készítése, üzleti terv készítés, HW beszerzés, szofver fejlesztés, SLA, CAPEX és költségtervezés, üzleti folyamat analízis. Call center, marketing és értékesítés támogatás.
  • ­ Folyamatok / projektek nyomon követése, bírálata, dokumentálása a szerződés megkötésétől a fejlesztés megvalósulásáig.
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
Főállás40Bármikor kapcs.felvétel után 
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Ágazati ismeretek - TelekomAlapfogalmak nincs megadva 
Pályázott szerepkör - Business analystMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Pályázott szerepkör - IT projekt managerMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Tapasztalat - TesztelőTapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - Business analystTapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - IT projekt managerTapasztalt nincs megadva 
Kommunikációs képességek - ÍrásbeliProfi nincs megadva 
Kommunikációs képességek - SzóbeliProfi nincs megadva 
Nyelvtudás - AngolAlapfokú nincs megadva 
Mobilitás - JogosítványVan nincs megadva 
CRM - CRM kialakítás Call Center-relTapasztalt nincs megadva 
Adatbázis (DBMS) - MySQLTapasztalt nincs megadva 
Adatbázis (DBMS) - Oracle DBMSTapasztalt nincs megadva 
Knowledge Management - Document/Content ManagementTapasztalt nincs megadva 
Tervezés - KövetelményspecifikációProfi nincs megadva 
Tesztelés - Funkcionális tesztrobotokTapasztalt nincs megadva 
Tesztelés - Terhelési tesztrobotokTapasztalt nincs megadva 
Területek - Üzleti hatékonyság növelésTapasztalt nincs megadva 
Területek - Üzletmenet folytonosságTapasztalt nincs megadva 
Területek - CRMTapasztalt nincs megadva 
Operatív ismeretek - FolyamatszervezésProfi nincs megadva 
Projekt menedzsment - Módszertani ismeretekTapasztalt nincs megadva 
Projekt menedzsment - TapasztalatMegrendelő oldal nincs megadva 
Tapasztalat - Direct marketingProfi nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: