Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás, 40 órás alvállalkozói, Részidős alvállalkozói, Távmunka, Munkaidőn kívüli)katt ide az it2it.hu főoldalához
Fiatal Rendszerinformatikus
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest/Pest Megye
Preferált helyMagyarország/Budapest. Preferált munkavégzési helyek : Helpdeskes cégek, vagy akármilyen más cégek akiknek szükségük van informatikai támogatásra, akár helpdeskről, akár helyileg.
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1985
Legmagasabb végz.Felsőfokú egyéb (szakirányú)
Intézmény, szakSoterlány Athéné Technikusi Képző közép iskola
Általános információk
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) 
2004-2006 – Soter Line Athéné Technikusi képző SZKI (Rendszerinformatikus Felsőfokú OKJ)
2000-2004- Petrik Lajos Szakközép Iskola Informatika Tagozat
1992-2000 – Egry József késöbb József Attila Általános iskola
Célkitűzések 
Szeretnék minél jobb lenni a szakmámban, minél többet megtanulni róla. Egyszer mindenképp szeretnék eljutni Angliába, mint helyi technikus, egy nagyobb cégnél.
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel? 
Szakmai Vizsgaként, van egy Felsőfokú rendszerinformatikai OKJ-m, ami magába foglalja a Ms. Szerver és Kliens és Hálózat konfigurációt, emelett van egy ECDL Vizsgám is. Tervbe van véve az MCSA vizsga is.
Milyen jelentősebb szakmai tanfolyamokon vettél részt? 
Microsoft Server 2003 Online learning Course
Microsoft Office and XP Support learning Course
Microsoft Office Outlook továbbképzés
Természetesen a Soter Line Athéné Rendszerinformatika kézpés (Office, Windows server NT, 2000, 2003; Windows NT, XP; Novell)
ECDL
Hobbi, szabadidős tevékenységek 
- Krav-Maga (Izrael Magyar önvédelmi technika)
- Cyber Sportok (5 éve verseny szinten játszom egy számítógépes játékkal)
- Főzés
- Bulizás
- Utazás
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2012-  kapcs.felvétel után Westminster UAR team- Klienssel való kapcsolattartás (Angolul)
- User account és Exchange server menedzsment Active Directoryban
- User account és server menedzsment céges programokban
- Profil szerverek menedzsmentje
- Komplex ügyekben támogatás nyújtása a usernek
- Kisebb projectekben való részvétel
 2009- (36 hó) kapcs.felvétel után Centrica 2nd Line- Klienssel való kapcsolattartás (Angolul)
- Office 2003/2007 es program támogatás
- Outlook specialista
- Céges programok támogatása
- Távoli Patchelések
- Távoli Telepítések
- User account és Exchange server menedzsment active directoryban
- Hálózati tárhelyek menedzsmentje
- Komplex ügyekben támogatás nyújtás a usernek
- Printer & Printer Server menedzsment
- Hálózati Hely menedzsment
- Kisebb Projecteben való részvétel
 2008- (6 hó) kapcs.felvétel után GMAC Account Management2008 januárjától a GMAC Bank Account Adminisztrátora
Főbb feladatkörei:
- Active Directoryban Felhasználok és Gépek létrehozása adminisztrálása
- Lotus Notes ID-k adminisztrálása
- Szoftver installálás Active Directory-ban
- Trobuleshoot (Főleg angolul ha kellett németül)
- Technikusi csapatokkal való kapcsolattartás
 2008-  kapcs.felvétel után Vodafone Deskside Support Specialist- Asztali és Laptop gépek szoftver és hardware menedzsmentje
- Nyomtatók karbantartása (Patron csere, elakadt papírok, egyéb hibakeresés) (Cannon és HP)
- Céges és MS. Office 2003as applikációk támogatása
- Windows XP támogatása
- Asztali és Laptop gépek felszoftverezése, kiadása
- Más Technikusi Csoportokkal való kapcsolat tartás
 2007- (6 hó) kapcs.felvétel után Delphi Remote Desktop Manageme2007 januárjától 2008 Júniusáig a Delphi Electronics Cég Remote Desktop Managere (második szintü támogatás)
Főbb feladatkörei:
- Office 2003as csomag támogatása
- Outlook problémák megoldása
- Kliens oldali problémák felkutatása és megoldása
- Szerver oldali problémák felkutatása és továbbitása a technikusi csoportoknak
- Távoli szoftver installációk
- Távoli Patchelések
- Technikusi csoportokkal való kapcsolattartás
- Kliensekkel való kapcsolattartás (Angolul és Magyarul)
 2007- (6 hó) kapcs.felvétel után GM-GMAC Remote Desktop Managem2007 Júniusától 2008 januárjáig a General Motors és GMAC Bank Remote Desktop Managere (második szintü támogatás)
Főbb feladatkörei:
- Office 2003as csomag támogatása és távoli installálása
- IT infrastruktúra támogatása (Hálózati problémák keresése és megoldása)
- Windows XP rendszer támogatása (Internet explorer, és egyéb problémák keresése és megoldása)
- Kliens Oldali gondok hibakeresése megoldása ( Bejelentkezési problémák felkutatása, és hibajavítása)
- Távoli Patchelés a gépekre
- Távoli szoftverek installálása Tivolin és Active Directoryn keresztül
- Céges szoftverek támogatása (Attachmate, SAP stb)
- Távoli Patchelés
- Távoli Windows installációk kezelése
- Lotus Notes Támogatása
- Technikusi Csoportokkal való kapcsolattartás
- Kliensekkel való kapcsolatfelvétel (Angolul, Magyarul)
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
Főállás40 nincs megadva  kapcs.felvétel után 
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Tapasztalat - Rendszergazda (Windows)Tapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - Support-osProfi nincs megadva 
Nyelvtudás - AngolTárgyalási nincs megadva 
Adminisztráció - Windows rendszeradminisztrációTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Távoli/automatikus adminisztrációTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Felhasználó ManagementProfi nincs megadva 
Security - Authentikációs folyamatokTapasztalt nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: