Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Részidős alvállalkozói, Távmunka)katt ide az it2it.hu főoldalához
IT rendszerüzemeltető
Mikro-, kis- és középvállalatok informatikai rendszerének fejlesztése, karbantartása, felügyelete, felhasználói helpdesk, tanácsadás.
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest vagy környéke
Preferált helyBudapest és környéke
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év kapcs.felvétel után 
Legmagasabb végz. nincs megadva 
Intézmény, szak kapcs.felvétel után 
Általános információk
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) 
Kvassay Jenő MSZKI - Közlekedésépítő Informatikus (1993-1998; 4+1 és technikusi)
Szegedi Tudományegyetem JGYTF - Informatika tanár (2001-2005)
Célkitűzések 
2011-ben alapítottam meg cégemet abból a célból, hogy egy olyan vállalkozást működtessek, amely felhasználó központú, és megfizethető áron nyújt informatikai szolgáltatást magánszemélyeknek, irodáknak és vállalkozásoknak.

13 éve dolgozom az informatika területén. Ez idő alatt rengeteg gyakorlati tapasztalatot szereztem informatikai rendszerek kiépítésében, üzemeltetésében, és a felhasználók mindennapi informatikai problémáinak kezelésében.

Cégem nem foglalkozik értékesítéssel, így kizárólag a szolgáltatás területén dolgozunk. Ennek nagy előnye az ügyfeleink számára, hogy bármilyen informatikai eszköz beszerzése az ügyfél számára legkedvezőbb áron történik meg a szinte végtelen számú, számítástechnikai eszközöket árusító cég kínálatából!

Tapasztalatom szerint sokan, sok esetben "baráti" szívességet/segítséget vesznek igénybe az informatikai problémáik megoldásában, hiszen általában nem vagy csak nehezen tudják megfizetni ezen szolgáltatásokat.

A kedvező tarifákkal és a további kedvezményekkel azt a célt tűztem ki, hogy a megbízható informatikai segítségnyújtás bárki számára elérhető legyen hosszú távon és megfizethető áron!
Milyen szerinted a jól működő ügyfélkapcsolat? 
Mindenképpen a bizalmon és a jó kommunikáción alapszik. Szakmámban az állandó elérhetőség és a szakmai felkészültség mellett az ügyfelekkel való kapcsolattartás és kommunikáció a legfontosabb.
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
[nincs megadva munkatapasztalat]
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
Távmunka40Megkeresés után kb. 1 nappal kapcs.felvétel után 
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Rendszerfelügyelet - Egyéb rendszerfelügyeletTapasztalt nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: