Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás, 40 órás alvállalkozói, Részidős alvállalkozói, Távmunka, Munkaidőn kívüli)katt ide az it2it.hu főoldalához
Üzleti tanácsadó - Pénzintézeti szektor
Követelményelemzés Rendszerszervezés Folyamatszervezés Projektkoordináció
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
NévSillye Benedek
RégióBudapest vagy környéke
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év nincs megadva 
Legmagasabb végz.Főiskola (szakirányú)
Intézmény, szak kapcs.felvétel után 
Általános információk
[nincsenek megadva általános információk]
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2006- (54 hó) kapcs.felvétel után TanácsadóPénzintézeti projektekben való részvétel tanácsadóként, vagy teszt koordinátorként.
Kiemelt ismeretek Core Banking Tanácsadás területén
Implementációs és rendszervezési tapasztalat

Szoftver tapasztalatok:
Flexcube, Unisys, Bankmaster, Symbols ,
Operatív banki rendszerek (Hitel Frontend, Scoring, CRM, Work out, Dokumentum kezelés)
Flexcube modulok kiemelt ismerete: Hitelezési modul, CASA, FT, PC, SI, CD, TD, LIMIT, GL, SMS
PL SQL Developer

 2005- (18 hó) kapcs.felvétel után Értékesítési menedzser-ügyfélkezelési stratégia kidolgozása
-üzletgenerálás, üzletszerzés
-értékesítési folyamatok koordinálása
-prezentációk
-ajánlat készítés, projektek árazása
-szerződéskötés
-projektek folyamatos követése, felügyelete
 2001- (48 hó) kapcs.felvétel után Hitelezési csoportvezető-Kiemelt fiók, valamint a hozzá tartozó fiókok hiteleinek elbírálása, hitelezési tevékenységeinek koordinálása. (Lakossági és Kisvállalkozói hitelek, támogatások)
-Befektetési alap ügyintézés
-Bankgarancia ügyintézés
-Élet és vagyonbiztosítási ügyintézés
 1999- (21 hó) kapcs.felvétel után ÜgyintézőFront Office ügyintézői feladatok ellátása
-Lakossági és vállalati számla-, hitelügyintézés
-Hitel monitoring
-Befektetési alap ügyintézés
 1998- (12 hó) kapcs.felvétel után ügyintézőFront Office ügyintézői feladatok ellátása
-Lakossági számlaügyintézés
-Pénz és értékkezelés
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
Heti 40 órás helyszíni alvállalkozói munkavégzés40Megkeresés után kb. 14 nappal kapcs.felvétel után 
Helyszínen végzett, részidős alvállalkozói munka40Megkeresés után kb. 14 nappal kapcs.felvétel után 
Távmunka40Megkeresés után kb. 14 nappal kapcs.felvétel után 
Munkaidőn kívüli (utáni) munkavégzés40Megkeresés után kb. 14 nappal kapcs.felvétel után 
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Ágazati ismeretek - PénzügyÁtfogó ismeretek nincs megadva 
Tapasztalat - Business analystProfi nincs megadva 
Feladatkör - Account ManagementTapasztalt nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: