| |
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) | |
Gábor Dénes Főiskola - műszaki informatika |
Célkitűzések | |
Support területen Level 2 vagy Level 3 Hálózati és szerver üzemeltetés Level 3-as szinten. A nehezen megoldható és szakmai dogok megoldása a célom. |
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel? | |
Nem rendelkezem szakmai vizsgákkal, ez a célom hogy ezeket megtanuljam vizsga formájában is. |
Hobbi, szabadidős tevékenységek | |
Utazás |
A 3 legfontosabb szakmai sikered (kikkel, milyen szerepkörben, mit értél el) | |
Minden munkaterületen elértem amit lehetett az adott pozícióban, ezért is kell néha a váltás, mert van ahol nem lehet tovább fejlődni. |
Milyennek látnak mások? Szerinted milyen ember vagy? | |
A személyiségemből adódóan hamar megtalálom mindenkivel a közös nevezőt. Én vagyok általában a csapat motorja. |
Mi az, ami motivál? | |
A fejlődési lehetőségek. |
Mutass be röviden egy nehezen megoldott szakmai problémát, és fejtsd ki röviden, hogyan oldottad meg. | |
Szerver üzemeltetésben dolgozom és nagyon sok olyan problémával találkoztunk amelyek összhangban vannak egymással. Mikor megjelent egy http is critical probléma és mellé egy disk is critical probléma az nagy valószínűséggel azért történt, mert a szervert lekapcsolták és elfelejtették kikapcsolni a monitoring rendszerben a hibaüzenet küldést. Minden hibaüzeneteknek van valamilyen előzménye és ezeket én általában megtalálom. |
Meséld el egy kreatív döntésed, ha volt ilyen. | |
Éjszakai műszakban adott hibaüzenetre hívjuk a megoldó csapat készenlétben lévő munkatársát. Voltak olyan problémák amelyekre hívni kellett volna az SLA miatt, de én tudtam ez nem olyan nagy dolog és javaslatomra ezeknek az üzeneteknek módosítani lehetett a prioritását. |
Mitől működik a csapatmunka szerinted, mondj életből vett példát. | |
A csapatmunka ott kezdődik hogy mindenki megosztja a tudását a másikkal, de ha ez nem működik akkor az nem egy csapat. Nem kell mindenkinek szakértőnek lennie, de tudnia kell az embernek a határait. Ha mindenki annyit tesz bele a csapatmunkába amit tud és nem próbál a tudásához mérten többet belerakni, addig jó a csapat. Ha ez változik és olyanok kezdenek tudásbázist létrehozni, akiknek nincsen tudásuk akkor nem működik a csapat. |
Milyen szerinted a jól működő ügyfélkapcsolat? | |
Akkor jó az ügyfélkapcsolat ha értjük az adott munkában mit vár el tőlünk az ügyfél. Az ügyfél nem arra vár általában hogy meséljünk neki az időjárásról vagy érdeklődjünk az egészségi állapotáról, hanem hogy megoldjuk a problémáját. Ez a cég profiljától függ, ha olyan ügyfélszolgalattal rendelkezünk az emberek egészségi állapotát vizsgálja, akkor természetesen a fentebb írt mondatom nem érvényes. Ha a kapcsolattartó ezzel tisztában van nincsenek kommunikációs problémák. |
Miként kezeled a határidők átlépését? | |
A határidőket be kell tartani még ha könnyebb is mindig azt mondani hogy van még időnk és majd később befejezzük. |
Inkább jobb vezető, vagy jobb követő vagy? | |
Vezető még nem voltam hivatalosan, de mivel általában a csapat morotja voltam minden munkahelyemen így néhányan megfogadták a szavaim és tudtam követni a csapat vezetőjét is gond nélkül |
Hogyan tudod lemérni saját vezetési hatékonyságodat? | |
A visszaigazolásokból és ha vezetsz egy csoportot ismerned kell a benne lévőket, minden tulajdonságukat és az alapján megtervezni a vezetési elveket. Ha nem sikerül megismerni a csapatod tagjait, akkor azt látni fogod az arcokon és lépni kell. |
Mesélj el egy tárgyalási, meggyőzési esetet, amelyben sikeres voltál. | |
Ész érvekkel győzöm meg általában az embereket. Nagyon sok olyan újdonságot találtam az adott pozíciómban amelyben lehetett volna javítani a teljesítményünkön. Ezeket írásban, tagoltan, érthetően elküldtem a feletteseknek és sikerült átvinnem az ötletem. Jó marketinggel minden el lehet adni, de én szeretem csak azokat a dolgokat eladni amik tényleg hasznosak is. Mert felelősségünk van minden tárgyalási és meggyőzési esetben. |
Miért lenne jó egy cégnek az, ha éppen Veled lépnének kapcsolatba? | |
Nagyon sok helyen jártam a világban, megismertem nagyon sok kultúrát és embert így valós rálátásom van azokon a területeken amelyek közel állnak hozzám. Én vagyok az a plusz amire minden csapatnak szüksége van. Ismerem a határaim, tudom mit várnak el tőlem és tudok alkalmazkodni minden feladathoz amit rám bíznak. |