Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás)katt ide az it2it.hu főoldalához
Junior rendszermérnök
Jelenleg IT-Support Level1-es szinten dolgozom. A szakmai tudásom megfelelő pozícióm keresem, mivel informatikai főiskolai végzettséggel rendelkezem, mellette tárgyalóképes angol és német nyelvtudással.
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest vagy környéke
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1985
Legmagasabb végz.Főiskola (szakirányú)
Intézmény, szak kapcs.felvétel után 
Általános információk
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) 
Gábor Dénes Főiskola - műszaki informatika
Célkitűzések 
Support területen Level 2 vagy Level 3
Hálózati és szerver üzemeltetés Level 3-as szinten. A nehezen megoldható és szakmai dogok megoldása a célom.
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel? 
Nem rendelkezem szakmai vizsgákkal, ez a célom hogy ezeket megtanuljam vizsga formájában is.
Hobbi, szabadidős tevékenységek 
Utazás
A 3 legfontosabb szakmai sikered (kikkel, milyen szerepkörben, mit értél el) 
Minden munkaterületen elértem amit lehetett az adott pozícióban, ezért is kell néha a váltás, mert van ahol nem lehet tovább fejlődni.
Milyennek látnak mások? Szerinted milyen ember vagy? 
A személyiségemből adódóan hamar megtalálom mindenkivel a közös nevezőt. Én vagyok általában a csapat motorja.
Mi az, ami motivál? 
A fejlődési lehetőségek.
Mutass be röviden egy nehezen megoldott szakmai problémát, és fejtsd ki röviden, hogyan oldottad meg. 
Szerver üzemeltetésben dolgozom és nagyon sok olyan problémával találkoztunk amelyek összhangban vannak egymással. Mikor megjelent egy http is critical probléma és mellé egy disk is critical probléma az nagy valószínűséggel azért történt, mert a szervert lekapcsolták és elfelejtették kikapcsolni a monitoring rendszerben a hibaüzenet küldést. Minden hibaüzeneteknek van valamilyen előzménye és ezeket én általában megtalálom.
Meséld el egy kreatív döntésed, ha volt ilyen. 
Éjszakai műszakban adott hibaüzenetre hívjuk a megoldó csapat készenlétben lévő munkatársát. Voltak olyan problémák amelyekre hívni kellett volna az SLA miatt, de én tudtam ez nem olyan nagy dolog és javaslatomra ezeknek az üzeneteknek módosítani lehetett a prioritását.
Mitől működik a csapatmunka szerinted, mondj életből vett példát. 
A csapatmunka ott kezdődik hogy mindenki megosztja a tudását a másikkal, de ha ez nem működik akkor az nem egy csapat. Nem kell mindenkinek szakértőnek lennie, de tudnia kell az embernek a határait. Ha mindenki annyit tesz bele a csapatmunkába amit tud és nem próbál a tudásához mérten többet belerakni, addig jó a csapat. Ha ez változik és olyanok kezdenek tudásbázist létrehozni, akiknek nincsen tudásuk akkor nem működik a csapat.
Milyen szerinted a jól működő ügyfélkapcsolat? 
Akkor jó az ügyfélkapcsolat ha értjük az adott munkában mit vár el tőlünk az ügyfél. Az ügyfél nem arra vár általában hogy meséljünk neki az időjárásról vagy érdeklődjünk az egészségi állapotáról, hanem hogy megoldjuk a problémáját. Ez a cég profiljától függ, ha olyan ügyfélszolgalattal rendelkezünk az emberek egészségi állapotát vizsgálja, akkor természetesen a fentebb írt mondatom nem érvényes. Ha a kapcsolattartó ezzel tisztában van nincsenek kommunikációs problémák.
Miként kezeled a határidők átlépését? 
A határidőket be kell tartani még ha könnyebb is mindig azt mondani hogy van még időnk és majd később befejezzük.
Inkább jobb vezető, vagy jobb követő vagy? 
Vezető még nem voltam hivatalosan, de mivel általában a csapat morotja voltam minden munkahelyemen így néhányan megfogadták a szavaim és tudtam követni a csapat vezetőjét is gond nélkül
Hogyan tudod lemérni saját vezetési hatékonyságodat? 
A visszaigazolásokból és ha vezetsz egy csoportot ismerned kell a benne lévőket, minden tulajdonságukat és az alapján megtervezni a vezetési elveket. Ha nem sikerül megismerni a csapatod tagjait, akkor azt látni fogod az arcokon és lépni kell.
Mesélj el egy tárgyalási, meggyőzési esetet, amelyben sikeres voltál. 
Ész érvekkel győzöm meg általában az embereket. Nagyon sok olyan újdonságot találtam az adott pozíciómban amelyben lehetett volna javítani a teljesítményünkön. Ezeket írásban, tagoltan, érthetően elküldtem a feletteseknek és sikerült átvinnem az ötletem. Jó marketinggel minden el lehet adni, de én szeretem csak azokat a dolgokat eladni amik tényleg hasznosak is. Mert felelősségünk van minden tárgyalási és meggyőzési esetben.
Miért lenne jó egy cégnek az, ha éppen Veled lépnének kapcsolatba? 
Nagyon sok helyen jártam a világban, megismertem nagyon sok kultúrát és embert így valós rálátásom van azokon a területeken amelyek közel állnak hozzám. Én vagyok az a plusz amire minden csapatnak szüksége van. Ismerem a határaim, tudom mit várnak el tőlem és tudok alkalmazkodni minden feladathoz amit rám bíznak.
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2017- (13 hó) kapcs.felvétel után IT-SupportFelhő szerver (CMC) támogatás ügyfeleknek német és angol nyelven.
 2017- (3 hó) kapcs.felvétel után IT-SupportTeam Foundation Server (TFS) támogatás felhasználóknak német és angol nyelven.
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Ágazati ismeretek - TelekomÁtfogó ismeretek nincs megadva 
Ágazati ismeretek - LogisztikaÁtfogó ismeretek nincs megadva 
Pályázott szerepkör - Support-osMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Tapasztalat - Support-osProfi nincs megadva 
Kommunikációs képességek - SzóbeliProfi nincs megadva 
Nyelvtudás - AngolTárgyalási nincs megadva 
Nyelvtudás - NémetTárgyalási nincs megadva 
Mobilitás - JogosítványVan nincs megadva 
Microsoft - Windows ServerTapasztalt nincs megadva 
Microsoft - MS Virtual ServerTapasztalt nincs megadva 
Microsoft - MS Application CenterTapasztalt nincs megadva 
Architektúrák - LANProfi nincs megadva 
Protokollok - Hálózati (TCP/IP, ARP, 802.3, ...)Tapasztalt nincs megadva 
Protokollok - Web (HTTP, FTP, IRC, IPv6, ...)Tapasztalt nincs megadva 
Protokollok - Mail (IMAP, POP3, SMTP)Tapasztalt nincs megadva 
Security - TűzfalakTapasztalt nincs megadva 
Security - VírusvédelemTapasztalt nincs megadva 
Security - Proxy-kTapasztalt nincs megadva 
Rendszerfelügyelet - Egyéb rendszerfelügyeletProfi nincs megadva 
Wireless - Wi-FiTapasztalt nincs megadva 
Hardware - Modemek/RASTapasztalt nincs megadva 
Hardware - Router-ekTapasztalt nincs megadva 
Hardware - Switch-ekTapasztalt nincs megadva 
Területek - MarketingProfi nincs megadva 
Kapcsolatok - KapcsolatépítésProfi nincs megadva 
Tapasztalat - PiackutatásProfi nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: