Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás, 40 órás alvállalkozói, Távmunka)katt ide az it2it.hu főoldalához
Tapasztalt PL/SQL fejlesztő
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
NévVadász Krisztián
RégióBudapest vagy környéke
Preferált helyBudapest, Pest megye
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év nincs megadva 
Legmagasabb végz. nincs megadva 
Intézmény, szak nincs megadva 
Általános információk
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) 
2005 - Budapesti Műszaki Főiskola – Neumann János Főiskolai Kar
Mérnök informatikus
2000 – 2004 Pénzügyi és Számviteli Főiskola (Budapest)
Felsőfokú programozói szak
1995 – 1996 Neumann János Számítástechnikai Szakközépiskola (Budapest)
Közigazgatási informatikus (térinformatikus)
1991 – 1995 Neumann János Számítástechnikai Szakközépiskola (Budapest)
Számítástechnikai programozó
Célkitűzések 
Kihívásokkal teli munkahely egy jó hangulatú csapatban.
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel? 
-
Milyen jelentősebb szakmai tanfolyamokon vettél részt? 
Oracle BI Discoverer
Oracle - Hatékony elemzések az SQL-ben
Oracle 10g adatbázis: SQL utasítások hangolása
Hobbi, szabadidős tevékenységek 
Foci
Horgászat
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2018- Seahorse Engineering KftSenior fejlesztőA T-Systems Magyarország Zrt. által szállított EESZT (Elektronikus
Egészségügyi Szolgáltatási Tér) Törzsadat modul fejlesztése. Az EESZT központi funkciója a közhiteles nyilvántartás és törzspublikáció, mely az ágazati szereplők számára megteremti a törzsek (pl. kódtáblák) és nyilvántartások egységes használatának szabályozási, infrastrukturális és tartalmi környezetét. Feladat végrehajtása ORACLE 11g adatbázisban, PL/SQL Developer –ben történő fejlesztéssel. Megrendelővel történő egyeztetés, LRT-k írása.
 2016- (15 hó)Seahorse Engineering Kft.Senior fejlesztőA T-Systems Magyarország Zrt. által szállított ETL eszköz fejlesztése a Magyar Telekom Nyrt. részére. A Magyar Telekom Nyrt. a vezetékes szolgáltatásokat nyilvántartó régi rendszereit (legacy rendszerek: Tango, OSS, KI) kivezeti, az
ott található ügyfeleket át kell migrálni az új Siebel rendszerbe. A migráláshoz saját ETL eszköz került kifejlesztésre:
1. Migrálandó OAL ügyfelek adatainak kinyerése a legacy
rendszerekből
2. Adatttranszormáció, adattisztítás a Replikában
3. Technológiai azonosítók (SP technológia, azonosítók, jelszó
MD5 hash, stb) lekérdezése az SPAból
4. Customer adatok (Customer, Contact, BP, FC)
létrehozása/frissítése a Siebelben EIM vagy WS használatával
5. Migrációs orderek feladása bulk order interfészen
6. Módosított order folyamat futtatása a Siebelben (TFC, VRR,
SoftSubmit kihagyása)
7. Order submit az OE felé
8. OE order folyamat futtatása (SPA, Amdocs aktiválás)
9. Egyenleg betöltése az Amdocsba
10. PostMigration update-ek EIM-en keresztül (pl. Commitment start)
Feladat végrehajtása ORACLE 12c adatbázisban, PL/SQL Developer –ben történő fejlesztéssel.
 2015- (12 hó)suIT Solutions Kft.Senior fejlesztőRészvétel a cég legnagyobb projektében, az Allianz Hungária Biztosító Zrt-nél, mint senior fejlesztő. A projekt a biztosító által indított kár konszolidáció, melynek
keretén belül teljesen megújul a biztosító kárrendezése. Ügyfél specifikáció alapján a meglévő biztosítási rendszerben módosítások végrehajtása, egyeztetések rendszerszervezőkkel, üzleti területtel. Feladat végrehajtása ORACLE 12c adatbázisban, PL/SQL Developer –ben történő fejlesztéssel.
 2007- (96 hó)Közlekedési Biztosító EgyesületRendszerszervezőA Biztosító Egyesület által használt portfóliós rendszer (BRUNO) kár moduljának fejlesztetése, specifikációk írása, tesztek szervezése. A digitális kárakta bevezetésének megvalósítása. Digitális dokumentumkezelés bevezetése egyedi szoftverfejlesztéssel (KOFAX VRS szoftver). Adatszolgáltatás a közvetlen vezetőnek a kár folyamatokról (ORACLE 10g adatbázisból való lekérdezés PL/SQL segítségével),
ezek automatizálása (ORACLE Job és Scheduler). Üzleti folyamatokhoz kapcsolódó informatikai fejlesztések rendszerszervezői támogatása. Kapcsolattartás a fejlesztő céggel (Uno-Soft Kft.) Mantis feladatkövető szoftver segítségével. A rendszerek közötti (Kárnavigátor szakértői rendszer és BRUNO biztosítási rendszer) kapcsolatok fejlesztésének koordinálása, és az ezzel kapcsolatos rendszerszervezői feladatok ellátása (interfész kialakításának megvalósítása, folyamatos fejlesztése). Technikai
specifikációk készítése. A Kárnavigátor szakértői rendszer felmerülő problémáinak
közvetítése a fejlesztő cég felé Mantis feladatkövető szoftver segítségével. A rendszerek és megoldások rendszertesztelési feladatainak tervezése és ellátása. Rendszeres riporttolás a management felé. A károsztály munkatársai munkavégzésének napi informatikai támogatása, kapcsolattartás az Informatikai Osztállyal.
 2002- (64 hó)AEGON Magyarország Általános Biztosító Rt.Szolgáltatási IT szakértőA szervezeti egység (a vállalat kárszervezetét irányító szervezet,
KÁRIF) informatikai igényeinek kielégítése. Kapcsolattartás a portfóliós rendszert fejlesztő céggel (Uno-Soft Kft.). Adatszolgáltatás a biztosító portfóliós rendszeréből (ABLAK rendszer, ORACLE 9i adatbázis, PL/SQL lekérdező nyelv) a kárszakmai szervezetnek és a társterületeknek. Adatok megjelenítése a MapInfo Professional 7.0-s és 8.0-as szoftverrel, tematikus térképek készítése. Térinformatikai rendszer fejlesztésének koordinálása, specifikációk készítése, tesztelések ellátása. Kapcsolattartás a fejlesztő céggel (Varinex Zrt.). Egyedi szoftverek fejlesztése: (kárszakmai szervezet tevékenységét monitoringozó program; egyedi lekérdezéseket támogató program; archív kárszakértői anyagokat visszatöltő program). Fejlesztés Delphi7 programnyelvvel kapcsolódva Oracle 9i adatbázishoz (ODAC).
 1999- (27 hó)Hungária Biztosító Számítástechnikai Kft.ProgramozóAz Allianz Group külföldi leányvállalatainál (Prága, Berlin, Kairó)vezető programozóként projektekben való részvétel. 10 fősfejlesztői csapat szakmai vezetése. Az Allianz Group által alkalmazott biztosítási keretrendszerhez modulok fejlesztése a különböző biztosításszakmai területekre (biztosításkötés, kárrendezés, pénzügy, interfészek). Kapcsolattartás az adott terület vezetőivel, support nyújtása. ORACLE 7 és 8i adatbázis, ORACLE Developer Forms és Reports, PL/SQL.
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Adatbázis (DBMS) - Oracle DBMSTapasztalt nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: