Milyennek látnak mások? Szerinted milyen ember vagy?
Lelkiismeretesen végzem a munkámat. Jó csapatjátékos vagyok, emellett egyedül is tudok dolgozni.
Mutass be röviden egy nehezen megoldott szakmai problémát, és fejtsd ki röviden, hogyan oldottad meg.
- Kezdő Machintos támogatóként az Adobe Photoshop-pal probléma volt. Előfordult, hogy perceket várni kellett a program megnyitására. Hálózati eszközt kellett keresnem tesztelésre, mellette a másfajta megoldást is kerestem és megtaláltam a hiba okát. Egy fájlban el volt tárolva egy már nem működő szerver, ahonnan választ várt a program. A fájlt törölve a probléma megszűnt. - Lotus Notes-ban többször előfordult, hogy nem nyitotta meg a mailbox-ot. A workspace könyvtár törlése után működött, de nem elégedtem meg ezzel a megoldással, mert így minimálisan újra be kellett állítani a LN-ot. Fájlokban keresve az nsf fájl nevére, majd a találatokat törölve a hiba megszűnt.
Miért lenne jó egy cégnek az, ha éppen Veled lépnének kapcsolatba?
Fontosnak tartom, hogy a dolgozók/ügyfelek gépei működjenek, hogy a kieső gépek miatt, minél rövidebb legyen a kieső idő. Az SLA időkre figyelve optimalizálom a hibaelhárításokat.
Melyek azok a területek, amelyekben leginkább lenne még fejlődésre szükséged?
Szerverek területén.
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2010- (2015 hó)
kapcs.felvétel után
IT Front Office Specialist
2013 – 2015 IT Front Office Specialist A korábbi időszak feladatainak ellátása mellett projektek végrehajtása Nyomtatószerver költöztetés Nexontime szerver üzemeltetése és karbantartása Gyárbezárás informatikai támogatása (gépek leszerelése) Selejtezés lefolytatása Használt gépek értékesítése Kisebb beruházások lefolytatása Levelező rendszer migrálása felhőbe Domain migrálás
2010 - 2013 Rendszergazda 250 felhasználó hardver és szoftver támogatása, hibák - desktop, laptop és lokális hálózati problémák - elhárítása. Operációs rendszerek és alkalmazások telepítése, konfigurálása (Windows XP, Windows 7, Office 2003 és 2010). Hibajegy és monitoring rendszer használata az SLA szinteknek megfelelő munkavégzés. Symantec Altiris rendszer használata (gépek és szoftverek telepítése) Lotus Notes levelező rendszer kliens oldali üzemeltetése, beállítása, verziófrissítés. Active Directory használat, felhasználók kezelése, jelszómódosítás, felhasználói jogosultságok kezelése). HP, Océ, Zebra és Toshiba nyomtatók beállítása, hibaelhárítása. Hálózatos nyomtatás beállítása, üzemeltetése. Ipari vonalkód rendszerek támogatása, beállítása. Psion Teklogix és Zebra eszközök hibaelhárítása.
2008- (2009 hó)
kapcs.felvétel után
rendszergazda
60 felhasználós környezetben Windows és MAC kliensek karbantartása szoftverek frissítése. Operációs rendszerek és alkalmazások telepítése, konfigurálása (Windows XP és Office 2003). Hardver- és szoftverhibák elhárítása, HP, Konica-Minolta és Kyocera nyomtatók támogatása. Hálózat üzemeltetés. A szükséges alkatrészek beszerzésének koordinálása. Lotus Notes levelező rendszer kliens oldali üzemeltetése. A felhasználók szerveroldali beállítása, kezelése, jogosultsági szintek karbantartása. Integrált ügykezelő rendszer beállítása, használata.
2005- (2008 hó)
kapcs.felvétel után
Operátor
OTP-s papírok nyomtatása nagy teljesítményű nyomtatókon Műszakvezető helyettes