Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás, 40 órás alvállalkozói, Távmunka)katt ide az it2it.hu főoldalához
Business Analyst(Excel(VBA);Access;SQL)
-Reports automatisation-Preparing reports, analyses and dashboards -Ad-hoc data collection and analysis
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
NévFodor Ákos
RégióBudapest vagy környéke
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1978
Legmagasabb végz.Főiskola
Intézmény, szakBudapest Business School, College of Business And Accountancy
Általános információk
[nincsenek megadva általános információk]
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2013-  kapcs.felvétel után Business Analyst & Business Consultant
  • Preparing reports, analyses and dashboards for the Management
  • Provide support to end-users on incidents
  • Control and provide user authorizations of systems
  • Execute mass updates to update supply chain and order management data
  • Support stakeholders with ad-hoc data collection and analysis
  • Develop and maintain KPI dashboard measurements for the organization
  • Drive automation on existing and future reporting database
  • Maintain and automate BEX templates
  • Identify and initiate process improvement actions
Keeping contact with clients, consultants and developers
 2006- (84 hó) kapcs.felvétel után SAP customer service consultant (FI-AA)
  • Keeping contact with clients, consultants and developers
  • Assets Module customization
  • Preparing background settings for each module (FI/MM/SD/CO/PSM/AM)
  • Master data maintenance (FI/MM/SD/CO/PSM/AM)
  • Accomplishing mass changing (LSMW)
  • Creating and maintaining forms and reports (Report Painter, Report Writer)
  • Role maintenance, setting up authorizations
  • Handling transports (STMS)
  • Increasing of SPs, notes handling
  • Preparing reports, analyses and dashboards for the Management
  • Training: creation of training aids related to asset module, organizing and providing training courses
 2004- (18 hó) kapcs.felvétel után Process Expert and Team Leader Assistant
  • Full-scale asset bookkeeping (activation, modification, replacement, retirement, calculation and booking of depreciation)
  • Creating monthly and quaterly reports to the Management
  • Providing documentations to and active participation in KPMG and SOXA audits
  • Keeping daily contact with foreign clients in English (via phone and e-mail)
  • Providing SAP helpdesk to foreign clients
  • General ledger to sub-ledger reconciliation: revealing, analyzing and correcting differences
  • Team Leader duties in case of the Team Leader’s absence (management of 11 people, task allocation and checking, making reports)
  • Training of new employees
 2001- (30 hó) kapcs.felvétel után Accountant
  • Full-scale bookkeeping of 3 subsidiaries (creditors, debtors, bank, assets, inventories, accruals)
  • Making daily financial reports
  • Keeping records of accounts receivables and liabilities
  • Maintaining daily contact with clients
  • Making quarterly inventories
  • Preparing declaration of income for tax return
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
[nincs megadva kompetencia]


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: