Szakemberprofil - publikus adatok
(érdekel: Főállás, 40 órás alvállalkozói, Távmunka)
katt ide az it2it.hu főoldalához
Business Analyst(Excel(VBA);Access;SQL)
-Reports automatisation-Preparing reports, analyses and dashboards -Ad-hoc data collection and analysis
Privát kapcsolatfelvétel
Mutasd ezt Önéletrajz nézetben
Ha a profil tulajdonosa nem adott meg nyilvános elérhetőséget, akkor előbb regisztrálnod kell és csak ez után tudsz kapcsolatfelvételi üzenetet küldeni.
Felhasználói név
Jelszó
Belépés
Nem vagyok még felhasználó,
regisztrálok
Elfelejtettem a jelszót
Alap adatok
Név
Fodor Ákos
Régió
Budapest vagy környéke
Telefonszám
kapcs.felvétel után
Email cím
kapcs.felvétel után
Egyéb elérh.
kapcs.felvétel után
Születési év
1978
Legmagasabb végz.
Főiskola
Intézmény, szak
Budapest Business School, College of Business And Accountancy
Általános információk
[nincsenek megadva általános információk]
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2013-
kapcs.felvétel után
Business Analyst & Business Consultant
Preparing reports, analyses and dashboards for the Management
Provide support to end-users on incidents
Control and provide user authorizations of systems
Execute mass updates to update supply chain and order management data
Support stakeholders with ad-hoc data collection and analysis
Develop and maintain KPI dashboard measurements for the organization
Drive automation on existing and future reporting database
Maintain and automate BEX templates
Identify and initiate process improvement actions
Keeping contact with clients, consultants and developers
2006- (84 hó)
kapcs.felvétel után
SAP customer service consultant (FI-AA)
Keeping contact with clients, consultants and developers
Assets Module customization
Preparing background settings for each module (FI/MM/SD/CO/PSM/AM)
Master data maintenance (FI/MM/SD/CO/PSM/AM)
Accomplishing mass changing (LSMW)
Creating and maintaining forms and reports (Report Painter, Report Writer)
Role maintenance, setting up authorizations
Handling transports (STMS)
Increasing of SPs, notes handling
Preparing reports, analyses and dashboards for the Management
Training: creation of training aids related to asset module, organizing and providing training courses
2004- (18 hó)
kapcs.felvétel után
Process Expert and Team Leader Assistant
Full-scale asset bookkeeping (activation, modification, replacement, retirement, calculation and booking of depreciation)
Creating monthly and quaterly reports to the Management
Providing documentations to and active participation in KPMG and SOXA audits
Keeping daily contact with foreign clients in English (via phone and e-mail)
Providing SAP helpdesk to foreign clients
General ledger to sub-ledger reconciliation: revealing, analyzing and correcting differences
Team Leader duties in case of the Team Leader’s absence (management of 11 people, task allocation and checking, making reports)
Training of new employees
2001- (30 hó)
kapcs.felvétel után
Accountant
Full-scale bookkeeping of 3 subsidiaries (creditors, debtors, bank, assets, inventories, accruals)
Making daily financial reports
Keeping records of accounts receivables and liabilities
Maintaining daily contact with clients
Making quarterly inventories
Preparing declaration of income for tax return
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)
Vállalt heti óraszám
Kezdés
Nettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
Kompetencia
Szint
Részletek
[nincs megadva kompetencia]
Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd:
Egy kis türelmet...