Informatikai üzemeltetés, projekt vezetés, analízis, stratégiai tervezés, budget management
Privát kapcsolatfelvétel
Mutasd ezt Önéletrajz nézetben
Alap adatok
Név
kapcs.felvétel után
Régió
Budapest vagy környéke
Telefonszám
kapcs.felvétel után
Email cím
kapcs.felvétel után
Egyéb elérh.
kapcs.felvétel után
Születési év
1967
Legmagasabb végz.
Főiskola
Intézmény, szak
Kandó Kálmán Műszaki Főiskla, Híradásipari szak
Általános információk
[nincsenek megadva általános információk]
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2010-
kapcs.felvétel után
IT Csoportvezető
Kártyaelfogadási eszközök (ATM and POS) üzemeltetésének irányítása
Active Directory üzemeltetési feladatok irányítása
Levelezés üzemeltetési feladatok irányítása (Lotus Notes, Spam filter)
Vírus védelemi üzemeltetési feladatok irányítása
Nyomtatási szolgalátás üzemeltetési feladatok irányítása
Munkaállomás üzemeltetési feladatok irányítása
Központi szoftver disztribúció üzemeltetési feladatok irányítása
Kártyaelfogadási eszközök (ATM and POS) üzemeltetésének irányítása
Technológiai stratégiai tervezés
Tanácsadói szerepkör (új technológiák, lehetőségek)
IT Üzleti elemzői szerepkör, IT fejlesztések üzleti hatásának elemzése, alternatívák készítése
ATM szakértői szerepkör
CAPEX és OPEX budget tervezés, ellenőrzés and felelősségi szerepkör
KPI és KRI definíciók meghatározása és szinten tartása
Kockázat és sérülékenység vizsgálatok (elsősorban a PCI előírások szempontjából)
A LEAN alapelvek és eszközök használata a csapat mindennapi munkájában (LEAN methodolgist)
Incidenskezelési és katalógus igénylési feladatok irányítása
Folyamatos kapcsolattartás a beszállítókkal és tevékenységük nyomon követése
Folyamatos kapcsolattartás és egyeztetés az Üzleti területekkel
Beszerzési feladatok lebonyolítása (tender kiírás készítése, bírálása)
Karbantartási és szállítási szerződések megírása Software management
Bejövő számlák ellenőrzése és jóváhagyása
Folyamatos Incidenselemzés és riportálás az eredményekről az Üzleti területek felé
Kapcsolattartás és együttműködés a Belga, Cseh és Szlovák csoporttagokkal
Projektek:
2009 – 2013 GLOW (Globalised Workstation) projekt:
Belga projekt. Célja az egységes, központi (Belga) menedzsmentű (Alitris) munkaállomás környezet létrehozása, szegmentált jogosultság kezeléssel és igényléssel, predefiniált user profilokkal. Szolgáltatási workflow-k, jogosultságok tervezése, létrehozása
2012 – 2013 Windows XP upgrade Windows 7-re, Office 2003 upgrade Office 2013-ra: Megközelítőleg 7500 munkaállomás (desktop és notebook) upgrade-je.
2013 - 2014 FAIR (Flexible Applied Infrastructure Replanning) projekt:
A GLOW kiváltása, magyarországi, lokalizációs projekt: a GLOW előnyeinek megtartása mellet, a helyi igényeket jobban kiszolgáló, lokális menedzsmentű munkaállomás környezet létrehozása (Altiris cseréje SCCM-re, lokális telepítő csomagok létrehozása, lokális munkaállomás policy kidolgozása, stb)
2014: Lync és Sharepoint bevezetése.
2013 – 2014: Cash-in Projekt:
Kötegelt készpénz befizetésre alkalmas ATM berendezések bevezetése.
Eszköz beszerzési specifikáció készítése, tender anyag összeállítás, lebonyolítás, kiértékelés, szerződéskötés, teszt management
Főbb eredmények:
99,2% pontosságú OPEX és 98,7% pontosságú CAPEX tervezési képesség
radikális költség megtakarítás elérése
új technológiák bevezetése – MS SCCM, Lync, SharePoint, Cash-in/Cash recycling ATM-ek, központosított és ellenőrzött munkaállomás üzemeltetés
Csapat építés: ideérkezésem előtt a dolgozói elégedettségi felmérés az Igazgatóságon itt mutatta a legalacsonyabb számokat, míg most a leg magasabb
SLA szint betartása: az átlagos SLA leszállítási képesség 88% volt előttem, míg most ez több mint 99%.
2009- (12 hó)
kapcs.felvétel után
Műszaki vezető
A cég által forgalmazott banktechnikai (ATM, Kiosk, Auto-safe, érmeszámláló) és közlekedés technikai berendezések (menetjegy/bérlet automata, parkoló automata) üzemeltetési, felújítási, karbantartási és javítási munkálatainak irányítása.
Főbb eredmények:
munkahatékonyság növelése több 20% -kal
egyedi digitális és on-line munkalap szoftver specifikálása és bevezetése
on-line raktérkészlet kezelés
egyedi visual board bevezetése
új szolgáltatások bevezetése az Ügyfelek számára
2008- (10 hó)
kapcs.felvétel után
Műszaki vezető
A cég által üzemeltetett ital és étel automaták (kávé, szendvics, üdítő, szódagép) felújítási, felkészítési munkálatainak irányítása
2005- (38 hó)
kapcs.felvétel után
szerviz vezető
A cég által forgalmazott ATM berendezések (Wincor Nixdorf, NCR, Diebold) üzemeltetési, karbantartási és javítási munkálatainak irányítása.