Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: 40 órás alvállalkozói, Részidős alvállalkozói, Távmunka, Munkaidőn kívüli)katt ide az it2it.hu főoldalához
Rendszergazda
Windows/Linux szerverüzemeltetés, support, nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalattal rendelkezem
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest vagy környéke
Preferált helyElsősorban Budapest, megbeszélés szerint aglomeráció is
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1990
Legmagasabb végz.Felsőfokú egyéb (szakirányú)
Intézmény, szakHISZK, Gregus Máté Tagintézmény, Technikum (OKJ)
Általános információk
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) 
2014.05.29
MTA-365 Windows Server Administration Fundamentals
MTA-366 Networking Fundamentals


2012.05.30
Informatikai hálózattelepítő és üzemeltető (OKJ: 54 481 03 0010 54 01)
HISZK, Gregus Máté Tagintézmény
Technikum

2009.09.01 - 2011.06.01
Számítógéprendszer-karbantartó (OKJ: 54 481 03 0010 54 05)
HISZK, Gregus Máté Tagintézmény
Technikum

2005.09.01 - 2009.06.01
Érettségi
HISZK, Gregus Máté Tagintézmény
Szakközépiskola, informatika szak
Célkitűzések 
Szeretnék előrelépni a szakmámban és minél jobb szakemberré válni.
Milyen jelentősebb szakmai tanfolyamokon vettél részt? 
CCNA tanfolyamon vettem részt, viszont vizsgázni már nem tudtam elmenni (anyagi okok miatt)
Megjegyzések a kompetenciákhoz 
Nagyvállalati környezetben szereztem tapasztalataim nagy részét.
Hobbi, szabadidős tevékenységek 
Rádiózás (UHF/VHF), számítógépes játékok, olvasás
Milyen szakirodalmat olvasol (írsz)? 
Informatikai könyveket, cikkeket olvasok a leggyakrabban, publikálni is ebben a témakörben szoktam step-by-step leírásokat a logout.hu informatikai portálra.
Mitől működik a csapatmunka szerinted, mondj életből vett példát. 
A csapatmunka szerintem a jó kommunikációtól működik és hogy a kollégáinkkal a munkakapcsoalton túl egy mélyebb, majdhogynem baráti kapcsolatot ápoljunk. Csak olyan emberekkel lehet jól csapatban dolgozni, akiket megbecsülünk és ők is megbecsülnek minket.
Milyen szerinted a jól működő ügyfélkapcsolat? 
A jól működő ügyfélkapcsolat alapja a bizalom. Mivel az informatika egy "bizalmi ágazat", így fontos, hogy az ügyfél megbízzon a szolgáltatóban és forditva. Bizalom nélkül nem lehet jó kapcsolatot ápolni a partnerekke.
Hogyan tervezel szakmai feladatokat a projektek során? 
A szakmai feladatok során megpróbálom végiggondolni a szükséges eszközöket, amikre a projekt során szükségen lehet. Próbálok fontossági sorrendet felállítani a projekt során és a fontosabb dolgokat előre venni. Kijelülök mérföldköveket, melyekhez viszonyítva képet kaphatok a teljes projekt előrehaladottságáról.
Miként kezeled a határidők átlépését? 
A határidő átlépése nem feltétlenül rossz, viszont nem előnyös. Munkám során próbálok igazodni a határidőkhöz és előbb befejezni a munkát.
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2011-  kapcs.felvétel után SzerverüzemeltetőMulti cégnél kihelyett szerverüzemeltetés Windows Server 2003/2007 és Debian környezetben. Backup rendszer felügyelete (HP Data Protector)
Monitorozó rendszer üzemeltetése (Nagios)
Üzemeltetési dokumentációk készítése
 2008- (2012 hó) kapcs.felvétel után Web és gamehosting szolgáltatások üzemeltetése, felügyeleteDebina lenny alatt játék- és webszerverek üzemeltetése, VPS hosting.
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
Helyszínen végzett, részidős alvállalkozói munka40Bármikor kapcs.felvétel után 
Távmunka40Bármikor kapcs.felvétel után 
Munkaidőn kívüli (utáni) munkavégzés40Bármikor kapcs.felvétel után 
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Pályázott szerepkör - Infrastruktúra szakember (Windows)Megfelelő tudásszintServer 2003/2007, Windows XP/VISTA/7
Pályázott szerepkör - Infrastruktúra szakember (Unix/Linux)Megfelelő tudásszintDebian, Ubuntu
Pályázott szerepkör - Rendszergazda (Windows)Megfelelő tudásszint nincs megadva 
Pályázott szerepkör - Rendszergazda (Unix/Linux)Megfelelő tudásszint nincs megadva 
Pályázott szerepkör - Support-osMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Tapasztalat - Rendszergazda (Windows)Tapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - Rendszergazda (Unix/Linux)Tapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - Support-osTapasztalt nincs megadva 
Nyelvtudás - AngolTárgyalási nincs megadva 
Mobilitás - Mobil munkavégzésNagy mobilitás nincs megadva 
Speciális oprendszerek - Egyéb speciális OSTapasztaltOtthonosan mozgok Cisco IOS környezetben
Adminisztráció - Domain Controller-ekTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Patch ManagementTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Linux rendszeradminisztrációTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Windows rendszeradminisztrációTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Távoli/automatikus adminisztrációTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Backup and RecoveryTapasztaltHP Data protector
Adminisztráció - Felhasználó ManagementTapasztalt nincs megadva 
Architektúrák - LANProfi nincs megadva 
Architektúrák - WANTapasztalt nincs megadva 
Protokollok - Hálózati (TCP/IP, ARP, 802.3, ...)Tapasztalt nincs megadva 
Protokollok - Web (HTTP, FTP, IRC, IPv6, ...)Tapasztalt nincs megadva 
Protokollok - Mail (IMAP, POP3, SMTP)Tapasztalt nincs megadva 
Security - VPNTapasztalt nincs megadva 
Security - TűzfalakTapasztaltCisco tűzfalak
Wireless - GSMTapasztalt nincs megadva 
Hardware - KábelezésTapasztalt nincs megadva 
Hardware - Router-ekTapasztaltCisco
Hardware - Switch-ekTapasztalt nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: