Állás   (Főállás, 40 órás alvállalkozói)katt ide az it2it.hu főoldalához
Service Desk Manager
The role will provide exposure to many different business and some technical areas of SAP. The role also provide opportunities to get involved in all areas of global companies, which are typical customers of our services. Some weekend and out of hours wor
Privát kapcsolatfelvétel  
Cégadatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest vagy környéke
Kontakt kapcs.felvétel után 
Telefonszám nincs megadva 
Fax nincs megadva 
Mobilszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Honlap címe kapcs.felvétel után 
Szakmai munkatársak nincs megadva 
Általános információk
Általános elvárások 
Responsibilities:
  • Set up and maintain service desk processes according to SLAs
  • Log, maintain and resolve helpdesk issues and flag escalations
  • Maintain the SLAs of customer contracts
  • Highlight potential major issues and work out solution proposals
  • Monitor issues resolution with consultants
  • Use helpdesk systems to track and take ownership of customer issues that are monitored within the parameters of Service Level Agreements.
  • Continuous status reporting for client and internal purposes such as settlement data
  • People management of Service Desk members
  • Provide improvement ideas and recognize business opportunities at our Clients
To be considered you must possess:
  • English
  • University diploma in IT Qualifications
  • Excellent documentation skills and communication skills
  • Proficient with MS Office suite
  • Customer support experience (in any capacity)
  • Minimum 4 years experience with at least one module of SAP (SD module knowledge is an advantage).
  • Minimum 2 years experience in Service Desk
  • Minimum 1 year experience in people management
Advantageous Skills:
  • German knowledge
  • Deep SAP configuration experience
  • Software testing experience,
  • ITIL foundation certificate

Key words - service desk, support, ITIL, SAP
Elvárt kompetencia ismeretek
KompetenciaRészletek
[nincs megadva kompetencia]

Hozzászólások -  hozzászólok PUBLIKUSAN 
[nincs még hozzászólás]


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: