Bár informatikai polihisztor nem létezik, de azért gyorsan tanulok :). MS alapú rendszerek ismerete, tervezése, megvalósítása szerverek, alkalmazások szempontjából is. A legújabb okoseszközök beható (működési és felhasználhatósági) ismerete.
Privát kapcsolatfelvétel
Mutasd ezt Önéletrajz nézetben
Alap adatok
Név
Simon Tamás
Régió
Zalaegerszeg
Telefonszám
kapcs.felvétel után
Email cím
kapcs.felvétel után
Egyéb elérh.
kapcs.felvétel után
Születési év
1977
Legmagasabb végz.
nincs megadva
Intézmény, szak
kapcs.felvétel után
Általános információk
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel?
MCP
Milyen jelentősebb szakmai tanfolyamokon vettél részt?
Windows, Windows Server, Exchange, MS licenszelések, Office365 technikai képzés
Hobbi, szabadidős tevékenységek
Legújabb információs technológiák utáni tudásvágy, lehetőség esetén kipróbálása, megtapasztalása. Emellett kedvelem az utazásokat.
A 3 legfontosabb szakmai sikered (kikkel, milyen szerepkörben, mit értél el)
- korábbi munkahelyemen a jól mûködõ logisztikai rendszer kialakításában kereskedelmi vezetõként való részvétel, párhuzamosan stabil viszonteladói kör felépítése; céges saját iratkezelõ és munkalapkezelõ rendszer (Sharepoint) kialakításában való részvétel - helyi stadion beléptetõ rendszerének felélesztése, fejlesztése - korábbi dokumentációk nélkül, 2 hónapos idõtartam alatt. (Mint projektvezetõ és fejlesztõ is). - elismert (IT) szakmai elõadóként ismernek üzleti partnereink
Milyennek látnak mások? Szerinted milyen ember vagy?
Egyesek kockafejűnek és bitagyúnak, amíg nem ismernek meg :). Szerintem majdnem optimális arányban bírok a nagyon szakmai tulajdonsággal, és a jó emberi kapcsolatok kialakításával (megértő, segítő, tudatosan határozott vagy határozatlan, stb.). Ez utóbbit a kereskedelmi munkáim segítettek kiforrni. Az előzőt a szakmai (mi hogyan működik, hogy lehet megcsinálni) kíváncsiságom.
Mi az, ami motivál?
Szakmai kihívás, a megoldás megtalálása, új technológiák megismerése, bevezetése. Beteljesített alkotási vágy. Persze, közben ne haljon éhen a családom :)
Milyen szakirodalmat olvasol (írsz)?
Egy ideje szinte már csak online formában. Többnyire szakmai, technikai jellegű információforrásokat. MS Technet, MSDN oldal, stb. Publikálni online formában nem sűrűn szoktam eddig, kimerült viszonylag kevés számú szakmai jellegű hírlevelek írásában, illetve szakmai konferenciákra saját anyagok összeállításában, előadásában.
Milyen szerinted a jól működő ügyfélkapcsolat?
Röviden: amikor teljes mértékben megbíztok egymásban. Én nem feltételezem, hogy a hátam mögött mással (is) dolgoztat, és ő is elhiszi, hogy szakmailag (vagy kereskedelmileg) a számára legjobb megoldást kínálom.
Hogyan érzel olyan döntésekkel kapcsolatban, amelyek pozitív kimenetelében nem vagy biztos?
Mérlegelem, hogy milyen pozitív hozadéka lehet egy negatív kimenetelnek. Ha semmi (vegy elenyésző) pozitív eredménye lenne, akkor általában nemleges a döntésem. Ugyanakkor a konkrét célt nem pozitívan szolgáló eredmény is lehet előnyös, a jövőre nézve (szakmai tudás és tapasztalat bővítése).
Miként kezeled a határidők átlépését?
Először is igyekszem nem eljutni idáig. Ha mégis sikerül, akkor az aktuális munkák függvényében prioritásba helyezem, és igyekszem minél előbb elvégezni. Vezetőként nehezen tolerálom, de az okára mindig kíváncsi vagyok - mert a csúszás mindig problémát jelez: vagy a munkával, vagy az emberrel, vagy nem megfelelő volt az információnk/képességünk a projekthez.
Inkább jobb vezető, vagy jobb követő vagy?
Mindkettő :). Abból kiindulva viszont, hogy mindig érteni akartam amit csinálok (és értelmét látni), talán inkább vezető. Ugyanakkor irányítás alatt is szeretek (és tudok) dolgozni, ha bevonnak a munka elvégzéséhez szükséges tervezésekbe - akár utólag is. Sajnálatos(?) problémám hogy általában érteni szeretem mit miért csinálok.
Projektek során általában hány menedzsment szinttel tartasz rendszeres kapcsolatot és milyen formában?
Általában kettővel. Egy projekt kapcsán a műszaki (kivitelezési) és kereskedelmi (beszerzési) résszel folyamatosan.
Tartottál már prezentációt? Ha igen, mi volt a legkomolyabb prezentációd?
Szakmai prezentációk: technológiai (hardver és szoftver vonatkozásban), gyakorlati alkalmazások "workshop" jelleggel. (Pl. processzor, virtualizációs technológiák, energiatakarékosság, gyakorlati Windows és Office, szerverek szakmai bemutatói, Microsoft-tal közös szakmai rendezvényen MS témában is, stb.)
Miért lenne jó egy cégnek az, ha éppen Veled lépnének kapcsolatba?
Mert csak valós szükség esetén keverem a munkát és a magánéletemet, nem esik ki a munkaidő végén a toll a kezemből. Sikerorientált vagyok, vannak ötleteim és átfogóan nagy területen kisebb-nagyobb (IT) szakmai tapasztalataim. Ebből adódóan viszonylag gyorsan átlátok szinte minden szakmai problémát, mindezt úgy, hogy harmadik nézőpont érdekeit is figyelembe tudom venni (felhasználó, ügyfél) - ilyen irányú tapasztalataimnak is hála. Megfelelő tudású emberekkel jól tudok együtt dolgozni, legyenek beosztottak, vagy egyenrangú csapattársak. Nem utolsósorban rendkívül gyorsan tanulok és mélyedek el akár újabb ismeretekben is. A tudásom nagy része gyakorlati alapokon nyugszik, illetve azzal megerősített.
Melyek azok a területek, amelyekben leginkább lenne még fejlődésre szükséged?
Többet kellene az angolt használnom a gyakorlatban. De emellett minden információtechnológiai dologban szeretnék legalább naprakész lenni.
Egyéb/általános megjegyzések
Bármilyen informatikai kreatív munkát, megoldást kívánó problémát kedvelek, szívesen megosztom (és felajánlom) tudásomat. Személyes: 2005-ben született 2 gyermekem, majd 2010-ben még 1, az azóta is jól mûködõ házasságomból.
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2016-
Edelmann Hungary Packaging Zrt.
IT Administrator
Hálózati és többszerveres környezet felügyelete, tervezése, szoftveres támogatással, cégen belüli oktatásokkal
2013- (10 hó)
ProComp Kft.
Műszaki menedzser
Továbbra is ugyanazon cégnél a mûszaki osztály vezetésében való részvétel, melyhez szakmai projektek informatikai támogatása, szerzõdéskezelések, rendszertervezések, ajánlatok tartoznak, a szerviz munkáinak irányításában való segítés mellett
2013- (16 hó)
LST-Basic Kft.
Informatikai projektek kezelése
IT szolgáltatások szervezése, abban való részvétel.
2011- (24 hó)
ProComp Kft.
IT tanácsadó
Univerzálisan kereskedelmi és mûszaki vonalon segítségnyújtás a céges vállalati ügyfelek kezelésében (ajánlatok, projekt-kezelések, belsõ és külsõ IT support)
2007- (48 hó)
ProComp Kft.
megoldások üzletág vezető
Cég szakmai potenciáljaira, korábbi kereskedelmi és technikai ismeretekre alapozott megoldás alapú szolgáltatás kínálat és támogatás nyújtás. Valamint a korábbiak nem kereskedelmi jellegû feladatai (tenderek, projektek, support)
2004- (36 hó)
ProComp Kft.
Kereskedelmi vezető
Beszerzések koordinálása és stratégiai döntéseinek meghozatala. Informatikai tenderek ajánlata, projekt-menedzselések, szakmai support MS szerver oldali termékekre (Windows Szerver, SQL, Exchange, stb.)