Állás   (Főállás)katt ide az it2it.hu főoldalához
Global Service Desk IT Supporter
(Nyíregháza, Hungary)
Internal IT support via phone and e-mail to end users locally and globally • Solving issues reported by your fellow employees or will be escalating them to the next level in the support chain • Working on IT projects.
Privát kapcsolatfelvétel  
Cégadatok
NévLEGO Manufacturing Kft.
RégióSzabolcs-Szatmár-Bereg megye
Kontakt kapcs.felvétel után 
Telefonszám nincs megadva 
Fax nincs megadva 
Mobilszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Honlap címe nincs megadva 
Szakmai munkatársak nincs megadva 

Egyéb céges információk
 Kattints ide a cég profiljának megtekintéséhez
Általános információk
Kontakt információk (ha eltér az általános kontakttól) 
If you are interested in the position, please register on our career website at www.jobs.lego.com!
Általános elvárások 
Position requirements:
• Fluent English
• Advanced knowledge of IPv4 networks, VoIP systems, Active Directory, Microsoft Exchange, SAP, MS Windows, MS Office
• Advantage: relevant education or professional experience in a similar field
• Good communication, troubleshooting and problem solving skills
• Attention to details, multi-tasking, ability to prioritize effectively
• Team player attitude
• Willingness to work in shifts (24/7)
Elvárt kompetencia ismeretek
KompetenciaRészletek
[nincs megadva kompetencia]

Hozzászólások -  hozzászólok PUBLIKUSAN 
[nincs még hozzászólás]


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: