Több mint 12 év telekommunikációs szektorban szerzett tapasztalattal rendelkezem, CRM, folyamatmenedzsment és üzleti elemzés területen.
Privát kapcsolatfelvétel
Mutasd ezt Önéletrajz nézetben
Alap adatok
Név
kapcs.felvétel után
Régió
Fejér megye
Telefonszám
kapcs.felvétel után
Email cím
kapcs.felvétel után
Egyéb elérh.
kapcs.felvétel után
Születési év
1978
Legmagasabb végz.
Főiskola
Intézmény, szak
Debreceni Egyetem Nyíregyházi Főiskolai Kar - Általános Szociális Munkás Szak
Általános információk
[nincsenek megadva általános információk]
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2010- (2012 hó)
kapcs.felvétel után
CRM Program – CRM Enterprise Csoportvezető
- Az Enterprise Sales és Marketing, az Online, valamint Kampánymenedzsment területek képviselete a CRM Programban:
az üzleti területek által delegált projekttagok szakmai koordinálása
üzleti igények megfogalmazása és beépítése a CRM követelmények közé
részvétel a CRM rendszer (Siebel) magas szintű illetve részletes kidolgozásában, a tréning és tesztelés előkészítésében
a projekt során készült üzleti és informatikai dokumentációk véleményezése
együttműködés a program társterületeivel
- Részvétel az ISO 9001-2009 Minőségirányítási rendszer bevezetésében belső auditorként
2010- (2010 hó)
kapcs.felvétel után
Szenior rendszerelemző
- A számlavezetési rendszer (Equation) fejlesztésének koordinálása, hibák elemzése, tesztelés
- Üzleti igények elemzése, informatikai megvalósítás kidolgozása, specifikációk készítése
2005- (2009 hó)
kapcs.felvétel után
CRM szakértő, folyamatmenedzser
- A felmerülő üzleti igények elemzése, IT megoldások kidolgozása, követelményspecifikációk elkészítése, beszállító menedzsment, projekt menedzsment, fejlesztés/tesztelés koordináció
- Üzleti folyamatmenedzsment rendszer kialakítása, valamint bevezetésének koordinálása: folyamattár kialakítása, konvenciók meghatározása, üzleti folyamatok modellezése
2003- (2005 hó)
kapcs.felvétel után
Minőségbiztosítási Csoport – Csoportvezető
- A csoport működésének zökkenőmentes irányítása, tagjainak szakmai felügyelete, értékelése
- Értékelési rendszerek kidolgozása, működtetése, betartatása, együttműködés társosztályokkal különböző minőségfejlesztési feladatokban
- Üzleti ügyfelek adattisztításának koordinálása
2002- (2003 hó)
kapcs.felvétel után
Folyamatfejlesztő szakértő
- ISO 9001-2000 minőségirányítási rendszer bevezetése
- Üzleti szegmenst érintő folyamatok kidolgozása, dokumentálása
- Kapcsolódó szervezetek támogatása, informálása, az ezen területekről érkező igények, problémák kezelése
- Céges szabályzatok elkészítése
- Workflow rendszer bevezetése, paraméterezése, kapcsolódó folyamatok kialakítása
2000- (2002 hó)
kapcs.felvétel után
Telemarketing - Ügyfélkapcsolati munkatárs
- Meglévő és potenciális ügyfelek megkeresése telefonon keresztül ajánlatokkal, felmérésekkel
2002. február – 2002. November: Minőségi értékelő
- A kihívás csoportok minőségi fejlesztése (értékelési rendszerek kidolgozása, beszélgetések visszahallgatása, személyre szabott fejlesztési terv kidolgozása, új kollégák betanítása)
1999- (2000 hó)
kapcs.felvétel után
Ügyfélszolgálati munkatárs
Telefonos ügyfélszolgálaton általános információk nyújtása, számlázással, technikai kérdésekkel kapcsolatos problémák kezelése
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)
Vállalt heti óraszám
Kezdés
Nettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
Kompetencia
Szint
Részletek
Ágazati ismeretek - Telekom
Átfogó ismeretek
nincs megadva
Ágazati ismeretek - Pénzügy
Átfogó ismeretek
nincs megadva
Pályázott szerepkör - Business analyst
Megfelelő tudásszint
nincs megadva
Tapasztalat - Business analyst
Profi
nincs megadva
Kommunikációs képességek - Írásbeli
Profi
nincs megadva
Kommunikációs képességek - Szóbeli
Profi
nincs megadva
Kommunikációs képességek - Prezentáció
Profi
nincs megadva
Nyelvtudás - Angol
Tárgyalási
nincs megadva
Nyelvtudás - Német
Alapfokú
nincs megadva
Mobilitás - Jogosítvány
Van
nincs megadva
Mobilitás - Saját gépjármű
Van
nincs megadva
Mobilitás - Mobil munkavégzés
Nagy mobilitás
nincs megadva
CRM - Siebel Systems
Tapasztalt
nincs megadva
CRM - Egyéb CRM
Tapasztalt
nincs megadva
Területek - Minőségbiztosítás
Tapasztalt
nincs megadva
Operatív ismeretek - Követelményelemzés
Profi
nincs megadva
Operatív ismeretek - Folyamatszervezés
Profi
nincs megadva
Operatív ismeretek - Koordináció
Profi
nincs megadva
Projekt menedzsment - Módszertani ismeretek
Tapasztalt
nincs megadva
Projekt menedzsment - Tipikus projektméret
1-3 beosztott
nincs megadva
Projekt menedzsment - Tapasztalat
Szolgáltató oldal
nincs megadva
Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: