Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás)katt ide az it2it.hu főoldalához
CRM szakértő, folyamatmenedzser
Több mint 12 év telekommunikációs szektorban szerzett tapasztalattal rendelkezem, CRM, folyamatmenedzsment és üzleti elemzés területen.
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióFejér megye
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1978
Legmagasabb végz.Főiskola
Intézmény, szakDebreceni Egyetem Nyíregyházi Főiskolai Kar - Általános Szociális Munkás Szak
Általános információk
[nincsenek megadva általános információk]
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2010- (2012 hó) kapcs.felvétel után CRM Program – CRM Enterprise Csoportvezető- Az Enterprise Sales és Marketing, az Online, valamint Kampánymenedzsment területek képviselete a CRM Programban:
  • az üzleti területek által delegált projekttagok szakmai koordinálása
  • üzleti igények megfogalmazása és beépítése a CRM követelmények közé
  • részvétel a CRM rendszer (Siebel) magas szintű illetve részletes kidolgozásában, a tréning és tesztelés előkészítésében
  • a projekt során készült üzleti és informatikai dokumentációk véleményezése
  • együttműködés a program társterületeivel
- Részvétel az ISO 9001-2009 Minőségirányítási rendszer bevezetésében belső auditorként
 2010- (2010 hó) kapcs.felvétel után Szenior rendszerelemző- A számlavezetési rendszer (Equation) fejlesztésének koordinálása, hibák elemzése, tesztelés
- Üzleti igények elemzése, informatikai megvalósítás kidolgozása, specifikációk készítése
 2005- (2009 hó) kapcs.felvétel után CRM szakértő, folyamatmenedzser- A felmerülő üzleti igények elemzése, IT megoldások kidolgozása, követelményspecifikációk elkészítése, beszállító menedzsment, projekt menedzsment, fejlesztés/tesztelés koordináció
- Üzleti folyamatmenedzsment rendszer kialakítása, valamint bevezetésének koordinálása: folyamattár kialakítása, konvenciók meghatározása, üzleti folyamatok modellezése
 2003- (2005 hó) kapcs.felvétel után Minőségbiztosítási Csoport – Csoportvezető- A csoport működésének zökkenőmentes irányítása, tagjainak szakmai felügyelete, értékelése
- Értékelési rendszerek kidolgozása, működtetése, betartatása, együttműködés társosztályokkal különböző minőségfejlesztési feladatokban
- Üzleti ügyfelek adattisztításának koordinálása
 2002- (2003 hó) kapcs.felvétel után Folyamatfejlesztő szakértő- ISO 9001-2000 minőségirányítási rendszer bevezetése
- Üzleti szegmenst érintő folyamatok kidolgozása, dokumentálása
- Kapcsolódó szervezetek támogatása, informálása, az ezen területekről érkező igények, problémák kezelése
- Céges szabályzatok elkészítése
- Workflow rendszer bevezetése, paraméterezése, kapcsolódó folyamatok kialakítása
 2000- (2002 hó) kapcs.felvétel után Telemarketing - Ügyfélkapcsolati munkatárs- Meglévő és potenciális ügyfelek megkeresése telefonon keresztül ajánlatokkal, felmérésekkel
2002. február – 2002. November: Minőségi értékelő
- A kihívás csoportok minőségi fejlesztése (értékelési rendszerek kidolgozása, beszélgetések visszahallgatása, személyre szabott fejlesztési terv kidolgozása, új kollégák betanítása)
 1999- (2000 hó) kapcs.felvétel után Ügyfélszolgálati munkatársTelefonos ügyfélszolgálaton általános információk nyújtása, számlázással, technikai kérdésekkel kapcsolatos problémák kezelése
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Ágazati ismeretek - TelekomÁtfogó ismeretek nincs megadva 
Ágazati ismeretek - PénzügyÁtfogó ismeretek nincs megadva 
Pályázott szerepkör - Business analystMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Tapasztalat - Business analystProfi nincs megadva 
Kommunikációs képességek - ÍrásbeliProfi nincs megadva 
Kommunikációs képességek - SzóbeliProfi nincs megadva 
Kommunikációs képességek - PrezentációProfi nincs megadva 
Nyelvtudás - AngolTárgyalási nincs megadva 
Nyelvtudás - NémetAlapfokú nincs megadva 
Mobilitás - JogosítványVan nincs megadva 
Mobilitás - Saját gépjárműVan nincs megadva 
Mobilitás - Mobil munkavégzésNagy mobilitás nincs megadva 
CRM - Siebel SystemsTapasztalt nincs megadva 
CRM - Egyéb CRMTapasztalt nincs megadva 
Területek - MinőségbiztosításTapasztalt nincs megadva 
Operatív ismeretek - KövetelményelemzésProfi nincs megadva 
Operatív ismeretek - FolyamatszervezésProfi nincs megadva 
Operatív ismeretek - KoordinációProfi nincs megadva 
Projekt menedzsment - Módszertani ismeretekTapasztalt nincs megadva 
Projekt menedzsment - Tipikus projektméret1-3 beosztott nincs megadva 
Projekt menedzsment - TapasztalatSzolgáltató oldal nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: