Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás, 40 órás alvállalkozói, Részidős alvállalkozói, Távmunka, Munkaidőn kívüli)katt ide az it2it.hu főoldalához
C# fejlesztő
Ügyviteli szoftverek fejlesztésében jártas programozó vagyok.
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest vagy környéke
Preferált helyBudapest, Dunakeszi, Vác, Göd
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1974
Legmagasabb végz.Középfokú
Intézmény, szak kapcs.felvétel után 
Általános információk
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) 
1989–1994 Pesti Barnabás Élelmiszeripari Szakközépiskola
Élelmiszeripari gépésztechnikus
2001 Java programozói tanfolyam
2001 Gábor Dénes Műszaki főiskola 2. éves hallgatója
2001 Windows 2000 Preinstall oklevél
2005 SAP Sales Manager-i tanfolyam sikeres elvégzése
2010 Microsoft által szervezett szakmai továbbképzéseken való részvétel
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel? 
2005 SAP Sales Manager
Célkitűzések 
[8:57:00] Balkányi Tibor: Munkahelyi célkitűzések:
Szakmai sikerek által elért anyagi jólét biztosítása.
Magánemberként:
Aikidóban a magasabb fokozat elérése.
Zongora tanulmányaim folytatása.
Hobbi, szabadidős tevékenységek 
14. éve aikidózom, amiből dan fokozatot szereztem 2011-ben. A Gödi dojó segédedzője vagyok 2008 óta, ahol 70 gyerek, és 30 felnőtt okításában vállalok szerepet, emellett szabadidős programok, túrák, biciklizés, görkorizás, föbb események, szervezését is elvégzem. 2012-szeptemberétől saját dojó-t is nyitottam, ahol az edzések még kis csoportban zajlanak. Emellett szívesen zongorázok.
Milyennek látnak mások? Szerinted milyen ember vagy? 
Életvidám, állandóan mosolygós, és a stresszhelyzetben is nyugodt.
Kedveli a nagy társaságot.
Milyen szakirodalmat olvasol (írsz)? 
jelen pillanatban a android - java témákkal kapcsolatos könyveket, illetve, a win 8- win phone programozásával kapcsolatos könyveket olvasom.
Mitől működik a csapatmunka szerinted, mondj életből vett példát. 
Jó hangulat, és az összetartás fontossága, így egymást erősítjük. Az egyik munkahelyemen volt egy kolléga, aki már nem volt hajlandó beszélni az adott project vezetőjével, így a project 2 -évet csúszott el. Amikor odamentem dolgozni, az adott kolléga helyére vettek fel. A két éves lemaradást ugyan nem tudtuk teljesen behozni, de nagyon sokat haladtunk a project-tel.
Milyen szerinted a jól működő ügyfélkapcsolat? 
Első és legfontosabb, hogy az ügyfélnek mindig igaza van. Viszont azt, hogy mi az amit akar, azt lehet terelgetni, és változtatni rajta. Ezt amikor megbeszélés van, akkor ötletelés formájában elő lehet hozni. A pontos tájékoztatás is igen fontos. Akkor jó egy ügyféllel együtt dolgozni, amikor mindenki pontosan tudja, hogy mit vár el a másiktól és mit fog kapni érte és mikorra. Szerintem a jólműködő ügyfélkapcsolat az, ahol megfelelő a kommunikáció. Az ügyfél ötleteit saját ötletekkel kiegészítve a lehető legjobbat hozzuk ki a programból.
Hogyan érzel olyan döntésekkel kapcsolatban, amelyek pozitív kimenetelében nem vagy biztos? 
Pozitív hozzáállásommal próbálom jó kedvező irányba terelni az adott helyzetet. Amennyiben mégsem sikerül, úgy a döntést elfogadom, és az új feladatra koncentrálok.
Szerinted melyek a tervezés legfontosabb részei és miért? 
Első és legfontosabb azt megvizsgálni, hogy az adott ügyfélnek mi a célja. Sok esetben nem egy nyomógombot szeretne látni, amit ha megnyom akkor nyomtat, hanem valamilyen módon átjuttatni az adott ügyfélnek egy számlát. Programozóként a technológiai megoldások tárházát mi ismerjük, és azt az ügyfél felé nekünk kell prezentálni. Amikor ez tisztázott, akkor azt egy leírással folytatni, ami elsősorban egy rövid, majd egy részletes dokumentáció. (ezt az adott ügyfél elé lehet terjeszteni, és aláirattatni vele, hogy ez fog elkészülni.) Ezután Indulhat az érdemi rész, Adatbázistervezés - módosítás, adatbázis kapcsolatok kialakítása, megvalósítandó rutinok tervezése, majd felülettervezés, design.
Miként kezeled a határidők átlépését? 
Programozóként igen kényes pont a határidők kiszabása, és annak betartása. Ezért igen óvatosan bánok azokkal a kijelentéssel, hogy egy adott project, vagy feladat mikorra készül el. Amennyiben pontos dátumot adok, úgy igyekszem azt szentírásnak venni, még akkor is, ha az túlórával jár.
Inkább jobb vezető, vagy jobb követő vagy? 
Mindkét munkavégzésben vannak tapasztalataim. És mindkettőt szeretem csinálni.
Hogyan tudod lemérni saját vezetési hatékonyságodat? 
saját tervezésű hr -programmal.
Tartottál már prezentációt? Ha igen, mi volt a legkomolyabb prezentációd? 
Több prezentációt is tartottam: Többek között a saját magam által fejlesztett programok-ból, elmondva, hogy én hogyan gondolkoztam amikor létrehoztam az adott programot, igyekeztem személyes jó hangulatot teremteni, oldani az esetleges konfliktusokat.
Miért lenne jó egy cégnek az, ha éppen Veled lépnének kapcsolatba? 
A szakmai tapasztalatok mellet olyan embernek ismernek, aki oldja a konfliktus helyzeteket, kíváló stressztűrő képességem van. Lojális vagyok a munkahelyemmel. Minden esetben a cégek érdekeit tartom szem elött, még abban az esetben is, ha az adott döntés rám negatív hatással van.
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2011- (18 hó) kapcs.felvétel után Programozó.NET alapú ügyviteli program fejlesztése, tervezése.
 2009- (24 hó) kapcs.felvétel után Programozó, rendszergazdan Ennél a cégnél kétirányú munkát kellett önállóan végeznem. Az egyik, hogy egy saját tervezésű ügyviteli rendszer programot írjak, ami teljesen lefedi a cég profiljához tartozó ügymenetet. Többek között saját e-mail-küldő és fogadó szervizzel, taszk-kezeléssel. Mellette a 10 fős iroda számítógépeit, és a hozzá tartozó 5 db szervert felügyeljem, karbantartsam. Minden feladatot én kaptam meg, ami egy kicsit is a számítástechnikával kapcsolatos. Domain regisztráció, szerverek telepítése, DNS beállítás, linuxos e-mail szerver beüzemelés.
 2000- (108 hó) kapcs.felvétel után ProgramozóA Selester Kft 1996-ban alakult magyar magánszemélyek részvételével, azzal a céllal, hogy a német MikroSped GmbH magyarországi ügyfeleinek szoftver szerviz felügyeletét ellássa. Tevékenységünk eredményeként számos nagynevű, multinacionális céget sikerült megnyernünk. A cég speditőr, fuvaros és komplett logisztikai tevékenységet folytató vállalatok számára forgalmaz és fejleszt szoftvereket. A szoftverek eladása után a rendszert szerviz szerződés keretében gondoztuk, frissítettük és fejlesztettük. Néhány szoftveres fejlesztés során felmerültek magával a gépekkel, szerverekkel kapcsolatos problémák, amelyeket rendszergazdai és szervizes múltammal könnyen tudtam kezelni. Ez által kialakult, hogy egyre több cég igényelte a hardveres és szoftveres felügyeletet kliens és szerver szinten is, illetve a hálózati problémák megoldásában is hatékony segítséget tudtunk nyújtani. Komplett szolgáltatást nyújtva ezzel az ügyfeleknek. Olyan cégek teljes körű felügyelete tartozott hozzám, mint a P&O Kft., Catone Kft., Ghibli Kft, Nitlog Kft.
 1999- (7 hó) kapcs.felvétel után Szervízvezető1999-ben az első Bluefish boltban szervizesként kezdtem dolgozni, majd a folyamatosan fejlődő, egyre nagyobb forgalmat bonyolító és egyre több embert foglalkoztató cégnél szervizvezető lettem. 4 kollegám munkájának irányítása és felügyelete tartozott a munkakörömbe túl azon, hogy továbbra is foglalkoztam szervizes munkákkal. Teljes körű garanciális ügyintézés, a számítástechnikai eszközök rendelése, beszerzés és a partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás is hozzám tartozott.
 1996- (36 hó) kapcs.felvétel után Területi rendszergazdaEnnél a cégnél már vállalkozóként kezdtem dolgozni. Magyarország bizonyos régióiban, összesen 9 megyében, a Takarékszövetkezetek hálózatának, gépeinek és szervereinek üzemeltetése és karbantartása volt a feladatom. Rendszergazdai feladatok teljesítésén túl a cég által fejlesztett Méhecske nevű program szoftveres felügyeletét is elláttam. A legnagyobb takarékszövetkezet melynek teljes hálózatának tervezését és kivitelezésében is szerves részt vállaltam 40 kliensből állt
 1994- (24 hó) kapcs.felvétel után Szervizes, használt cikk részlegvezetőTeljes körű ismereteket szereztem a számítógépek hardveres felépítését illetően, hardveres hibák pontos meghatározásában és ezeknek a problémáknak a megoldásában.
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
Főállás40Bármikor kapcs.felvétel után 
Heti 40 órás helyszíni alvállalkozói munkavégzés40Bármikor kapcs.felvétel után 
Helyszínen végzett, részidős alvállalkozói munka40Megkeresés után kb. 1 nappal kapcs.felvétel után 
Távmunka40Bármikor kapcs.felvétel után 
Munkaidőn kívüli (utáni) munkavégzés40Megkeresés után kb. 1 nappal kapcs.felvétel után 
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Adatbázis (DBMS) - MS Access MDBProfi nincs megadva 
Adatbázis (DBMS) - MS Access ADPProfiKözel 9 évig dolgoztam egy olyan cégnél, ahol ezen rendszerben készült programot fejlesztettünk.
Adatbázis (DBMS) - MS SQL ServerTapasztalt nincs megadva 
Adatbázis (DBMS) - MySQLTapasztalt nincs megadva 
SAP - SAP Business OneTapasztaltSales manageri vizsga.
.NET - C#Tapasztalt nincs megadva 
.NET - VB.NETTapasztalt nincs megadva 
.NET - WinFormsTapasztalt nincs megadva 
.NET - WPF, SilverlightTapasztalt nincs megadva 
CMS - JoomlaTapasztaltSaját honlap készítése, majd egy cég honlapjának beüzemelése.


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: