2003. szeptember. 01. - 2005. augusztus. 31. Energetikai Szakközépiskola és Kollégium, Paks Cisco hálózatépítési bizonyítvány (CCNA) Hálózatépítési tanfolyam;Hálózatok alapismerete, fizikai megtervezése kivitelezése, hálózati eszközök programozása.
2004. szeptember. 01. - 2005. június. 16. Energetikai Szakközépiskola és Kollégium, Paks Számítástechnikai Programozó OKJ képesítés Programozással illetve rendszertervezéssel, operációs rendszerekkel foglalkozó tárgyak; Delphi alapos ismerete
2005. szeptember. 11. - 2009. június. 19. Miskolci Egyetem Mérnök Informatikus (BSc) diploma J2SE, J2EE, adatbázis kezelési ismeretek, szoftverfejlesztés, tervezési minták, Operációs rendszerek rendszergazda szintű ismerete; Korszerű WEB technológiák szakirány
2009. szeptember. 07. – 2011. június 19. Miskolci Egyetem Vállalkozásfejlesztés (MSc)
Célkitűzések
Mivel imádom a szakmámat, így szeretnék minnél több gyakorlatot szerezni és egyre több területet megismerni.
Hobbi, szabadidős tevékenységek
Kedvenc hobbiaim közé tartozik a horgászat, asztalitenisz, tenisz.
A 3 legfontosabb szakmai sikered (kikkel, milyen szerepkörben, mit értél el)
A felsoroltak elvégzésekor informatikai vezető helyettes beosztásban dolgoztam. 1. ITself Frame rendszer fejlesztésére vonatkozó javaslatok tétele,melyek miután megvalósultak nagy mértékben segítették a többi kolléga munkáját. 2. ITself közigazgatási iratkezelési rendszerének sikeres auditációja (fél éves procedúra az SGS Hungária Kft. auditoraival karöltve) 3. ITself partnereinek telephelyén kliens gépek esetében megfelelő jogosultsági szintek kialakítása. Segítséget nyújtott megvalósításban project manager és főnököm, aki tudatta a partnerekkel miért is van erre szükség.
Mitől működik a csapatmunka szerinted, mondj életből vett példát.
Egy csapat attól csapat, hogy a benne lévő emberek/munkatársak közösségként tudnak együtt tevékenységeket elvégezni. Ennek elengedhetetlen feltétele az egymáshoz való valamilyen szintű alkalmazkodás készsége továbbá a másik fél véleményének, ötletének meghallgatása és kiértékelése. A feladatok megfelelő elosztása az egyes csapattagok között. Ne fordulhasson elő olyan eset, hogy egy húzó ember viszi a vállán az egész projectet miközben a többiek "lazsálnak", ugyanakkor, ha egy csapattag passzív a feladatot illetően könnyen demoralizálhatja a többi csapattársat. Az ilyen szituációkat nehéz elkerülni, így a ("robbanás előtti") megfelelő időben való felismerés nagyon fontos.
Milyen szerinted a jól működő ügyfélkapcsolat?
Ügyfélkapcsolat alatt általában az üzleti tevékenységünk által velünk kapcsolatban álló embereket szokták érteni. Ez így önmagában csak elégséges. Szerintem fontos valamilyen fokú személyes kapcsolat is, ugyanis így alakulhat ki az a bizalom, amitől az ügyfél tudja, hogy problémájával bármikor bizalommal fordulhat hozzánk és megoldásra talál. Az eddigi tapasztalataimból kiindulva azonban van egy hiba, amit el szoktak követni az ügyfelekkel kapcsolatban, ez pedig a nem megfelelő szintű betanítás. Sajnos ilyenkor rengeteg telefonhívás érkezik, amit telefonon keresztül 2-szer annyi időbe telik elmagyarázni mintha előtte személyesen meg lettek volna beszélve.
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2008- (16 hó)
kapcs.felvétel után
Fejlesztő, adatbázis tervező, konzulens; Informatikai vezető
Üzleti szféra számára testreszabott vállaltirányítási rendszerek, illetve önkormányzatok iratkezelési rendszereinek fejlesztése ITself Frame keretrendszerben. Keretrendszer hibáinak felderítése javaslatok új funkciók implementálására. Ügyfelekkel való aktív kapcsolattartás, konzulens. Ügyfél kliens gépek, serverek SW-es és HW-es felügyelete, javítása, Windows rendszergazda.
2008- (11 hó)
kapcs.felvétel után
Egyéni vállalkozó
Szoftverfejlesztéssel foglalkozó egyéni vállalkozó.
2006- (2 hó)
kapcs.felvétel után
Logisztikai ügyintéző
Kimutatások, táblázatok készítése. Az újonnan bevezetésre kerülő vállalatirányítási rendszer (Infor) tesztelése, adatokkal való feltöltése.
2005- (3 hó)
kapcs.felvétel után
Programozó
A cégre szabott vállalatirányítási SW írása illetve a számítógép-park felügyelete.