Termékek, megoldások  katt ide az it2it.hu főoldalához
TriDoc enterprise
Széleskörű funkcionalitás egyedi igényekre szabva. Iratkezelés nagyvállalati szemléletben.
Privát kapcsolatfelvétel  
Cégadatok
NévTrilobita Informatikai Zrt.
RégióBudapest vagy környéke
Kontakt kapcs.felvétel után 
Telefonszám0612206458
Fax nincs megadva 
Mobilszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Honlap címehttp://trilobita.hu
Szakmai munkatársak18

Egyéb céges információk
 Kattints ide a cég profiljának megtekintéséhez
Általános információk
Kontakt információk (ha eltér az általános kontakttól) 
 kapcs.felvétel után 
Általános leírás 
KÉPERNYŐMINTÁK Iratkezelési megoldásaink nagyvállalati környezetben teljes mértékben alkalmasak az iratkezeléshez, iktatáshoz kapcsolódó valamennyi munkafolyamat, úgymint a
  • postabontás,
  • elő-feldolgozás, szkennelés, OCR-ezés
  • érkeztetés, szignálás, vonalkódos azonosítás
  • ügy- és iratiktatás, (szerződés és számlakép kezelés)
  • jóváhagyás,
  • kiadmányozás,
  • expediálás,
  • archiválás, selejtezés integrált elektronikus kezelésére.
Megoldásunk egyaránt támogatja a beérkező iratok, a belső keletkezésű dokumentumok, valamint a kimenő iratok kezelését; lefedve azok teljes életciklusát a beérkezéstől, keletkezéstől a különböző folyamatokon át, egészen az archiválásig, selejtezésig.
A TriDoc alkalmazás bevezetésével megvalósul
  • az egységes dokumentumkezelés és -tárolás
  • az iratok elektronikus úton történő továbbítása, papír alapú iratmozgás kiváltása
  • az iktatási folyamatok kialakítása, egységesítése
  • az iratok mozgásának nyomon követhetősége
  • a folyamatok hatékony menedzselése, a feladatok kiadása és számonkérése határidő-kezeléssel és eszkalációval támogatva
A bevezetést követően a folyamatok átfutási ideje csökken, a dokumentumok keresésével és mozgatásával járó operációs költségek redukálódnak. A munkatársak iratok keresésével töltött ideje jelentősen csökken, a fizikai dokumentumokra való várakozási idők közel teljes mértékben kiküszöbölhetők.
Előnyök a hasonló termékekkel szemben 
Egységes és strukturált dokumentum és adattárolás, gyors visszakereshetőség. A rendszerbe iktatott dokumentumok számos paraméter és dimenzió mentén kerülnek tárolása, ezáltal biztosítva a gyors és hatékony visszakereshetőséget.

Tetszőleges munkafolyamatok támogatása a papír alapú és elektronikus kezelésére. A rendszer általános és jóváhagyási workflow moduljai számos lehetőséget biztosítanak az iratkezelési folyamatok rendszerben történő implementálására.

Automatikus tömeges érkeztetés és iktatás. A rendszer iktatócsatornákkal támogatja a tömeges, automatikus dokumentum iktatást. A papír alapon nagy számban beérkező számlák, szerződések stb. így közvetlenül a szkennelést és elő-feldolgozást/digitalizálást követően automatikusan bekerülhetnek a rendszerbe.

Iktatás és visszakereshetőség meta adatok szerint. Az iktatott dokumentumok több beépített és egyedi meta adattal láthatók el. Ezek mindegyike külön-külön és együtt is használható a dokumentumok visszakeresésénél. A keresési paraméterek mentése is támogatott.

Szkennelt, OCR feldolgozott dokumentumok kereshetősége (Full text search). A rendszer bevezetését követően azokat a dokumentumokat, hivatalos leveleket is könnyen kikeresheti, amelyek papíron érkeztek az önök cégéhez és amelyek szkennelés OCR feldolgozás után kerültek iktatásra. A rendszer full text search funkciója lehetővé teszi, hogy a csatolt MS Word, Excel, PDF stb. formátumú anyagokban lévő szavakra is kereshessenek a felhasználók.

Sablon alapú dokumentum generálás. A rendszer lehetőséget biztosít, hogy az arra jogosult felhasználó a kitöltött, vagy más rendszerből érkező meta adatok alapján sablonok felhasználásával új dokumentumot generáljon, új ügyet kezdeményezzen.

Beépített workflow modul. A rendszer workflow modulja az ügyviteli és jóváhagyási folyamatokat egyaránt támogatja. A jóváhagyási és ügyviteli feladatokról a felelősök automatikus email értesítést kaphatnak.

Munkalista, feladat nyomon követés. Minden felhasználó saját munkalistával rendelkezik, ahol nyomon követheti az általa kiadott, a jóváhagyásra váró és elvégzendő feladatokat. A késésben lévő feladatokról a felhasználó és szükség esetén annak felettese is figyelmeztetést kap.
Linkek cikkekre, dokumentációkra, stb. (html kódot tartalmazhat) 
https://enterprise.tridoc.eu/tridoc-enterprise
Referenciák
 Év (időtartam)CégLeírás
[nincs megadva referencia]
Termék/megoldás által érintett kompetenciák
KompetenciaRészletek
Ágazati ismeretek - Telekom nincs megadva 
Ágazati ismeretek - Pénzügy nincs megadva 
Ágazati ismeretek - Energia nincs megadva 
Ágazati ismeretek - Gyógyszeripar nincs megadva 
Ágazati ismeretek - Logisztika nincs megadva 
Ágazati ismeretek - Média nincs megadva 
Ágazati ismeretek - Gyártás nincs megadva 
Ágazati ismeretek - FMCG nincs megadva 
Ágazati ismeretek - Kereskedelem nincs megadva 
Ágazati ismeretek - Egészségügy nincs megadva 
Ágazati ismeretek - Egyéb ágazat nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: