Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás, 40 órás alvállalkozói, Részidős alvállalkozói, Távmunka, Munkaidőn kívüli)katt ide az it2it.hu főoldalához
SEO, SEM, SMO
5+ év online marketing tapasztalat 4-8óra/projektmunka. Erősség: analitikus látásmód, Google AdWords, Analytics, Optimizer, stb. magasszintű ismeret, site struktúra tervezés, új SEO technikák (pl. Rich Snippet) gyors alkalmazása.
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
NévTavaszi László
RégióBudapest vagy környéke
Preferált helyBudapest, Pest megye, távmunka, projektmunka esetén tetszőleges (személyes konzultáció telefonon, Skype-on).
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1981
Legmagasabb végz.Főiskola
Intézmény, szakBMF-KVK
Általános információk
Célkitűzések 
Segítség az online tartalomszolgáltatók, lead szerzéssel, értékesítéssel foglalkozó vállalkozások hatékonyságának növelésében korszerű, naprakész online marketing eszközökkel.
Hobbi, szabadidős tevékenységek 
HTML5 alkalmazás (játék) készítés (Chrome Webstore, Android, iOS)
A 3 legfontosabb szakmai sikered (kikkel, milyen szerepkörben, mit értél el) 
 kapcs.felvétel után 
Milyennek látnak mások? Szerinted milyen ember vagy? 
Gyakorlatilag bármilyen közösséghez tudok alkalmazkodni, bárkivel megtalálom a hangot, jó empatikus képességem van. Szeretek csapatban dolgozni. Eleinte viszont nem beszélek eleget.
Mi az, ami motivál? 
A promlémák megoldása, a hosszútávon működőképes (jövedelmező) technikák használata, és a mérhető siker.
Milyen szakirodalmat olvasol (írsz)? 
A Google beta tesztelési lehetőségeire jelentkezem, miközben számos - kizárólag angol - forrás alapján ismerem meg a szakma újdonságait. Szinte kizárólag projektek kapcsán, a célok elérése érdekében publikálok, szakmai anyagokat Google Plus-on osztok meg.
Mutass be röviden egy nehezen megoldott szakmai problémát, és fejtsd ki röviden, hogyan oldottad meg. 
 kapcs.felvétel után 
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2011- Voxinfo KftOnline marketing managerOnline fizetési rendszerek, céginformációs és egyéb online kereskedelmi szolgáltatások marketingje. Mérés, elemzés, on és offsite SEO, PPC optimalizálás, SMO, CRO (konverzió optimalizálás), A/B tesztelés, mouse tracking elemzések. Webes projektek tervezése, fejlesztés felügyelet, launch, ROI elemzések, todo meghatározás.
 2009- (2011 hó)MediaDotOnline marketing managerA hangtechnikai gyártók magyarországi képviseletével foglalkozó cégben a hatékony, online eszközökkel támogatott értékesítés kialakítása volt a feladatom. Az egyes brand-ekhez, termékcsoportokhoz tematikus webáruházak készültek, melyek segítségével új vevõkörök épültek.
A sikerek elérésében kulcsfontosságú szerepet kapott a keresõoptimalizálás, a keresõmarketing kampányok optimalizálása, a közösségi média használata, valamint a vásárlási folyamat optimalizálás, a szállításhoz kapcsolódó információáramlás fejlesztése és a vevõi elégedettségmérés.
 2007- (23 hó)Studiotech HungaryOnline marketing managerKezdetben a marketing igazgató felügyelete alatt végeztem a rendelkezésre álló rendszerekkel a tartalomgyártást, eDM küldést. A próbaidõm leteltével összegyûjtöttem a fejlesztési lehetõségeket, és javaslatot tettem egy új webes rendszer és ezzel egy új, hatékonyabb értékesítési forma kialakítására.
A webáruház és információs portál jelleget ötvözõ weboldalon a fejlesztés eredményei már 2008 közepén jelentkeztek: a webhez kapcsolódó értékesítés hozzáadott értéke ötszörös értékre nõtt és trendszerûen növekedett.
 2000- (96 hó)Technowar elektronikus zenei portálOldal gazda, PR felelős, team menedzserA zenei érdeklõdés kapcsán született oldalt mint brand-et országosan ismert névvé sikerült fejleszteni. A kezdetben élõ mixek letöltésére létrejött oldal fokozatosan bõvült zeneszerkesztõk tudásbázisává, rendezvényes információs hellyé, majd rendezvényfotós, rendezvény videós és elektronikus zenei hírportállá.
Ekkor vált komollyá a keresõoptimalizálás, online marketing tevékenységem. Az itthon még akkor alig alkalmazott SEO munkának is köszönhetõ volt, hogy a szubkulturálisnak tekinthetõ oldal 2000 aktív felhasználóval, havi min. 30 000 egyedi látogatással üzemelt, mely nagy rendezvények után napi akár 5000 egyedire is felugrott.
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Ágazati ismeretek - KereskedelemAlapfogalmak nincs megadva 
Nyelvtudás - AngolTárgyalási nincs megadva 
Mobilitás - JogosítványVan nincs megadva 
Mobilitás - Saját gépjárműVan nincs megadva 
Mobilitás - Mobil munkavégzésNagy mobilitás nincs megadva 
Egyéb web - SEOProfi nincs megadva 
Egyéb web - IE, FF, Opera, Chrome sajátosságokTapasztalt nincs megadva 
Egyéb web - WordPressProfi nincs megadva 
Egyéb web - WebmarketingProfi nincs megadva 
Design - Adobe Photoshop, GoLive, IllustratorTapasztalt nincs megadva 
Design - CSSTapasztalt nincs megadva 
Design - Web designTapasztalt nincs megadva 
Design - Banner designTapasztalt nincs megadva 
Területek - WebmarketingProfi nincs megadva 
Területek - MarketingTapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - Internet marketingProfi nincs megadva 
Tapasztalat - Email marketingProfi nincs megadva 
Tapasztalat - SEMProfi nincs megadva 
Tapasztalat - Google Adwords, AnalyticsProfi nincs megadva 
CMS - Php NukeTapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - Marketing stratégiaProfi nincs megadva 
Tapasztalat - PiackutatásProfi nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: