2005-ben végeztem Közgazdasági Programozó Matematikusként. 2010-ig Budapesten dolgoztam Vállalatirányítási rendszerekhez új modulok fejlesztőjeként és adatbázisban hibakeresőként. Siebel CRM fejlesztő és SAP B1 AddOn fejlesztő és hibak
Privát kapcsolatfelvétel
Mutasd ezt Önéletrajz nézetben
Alap adatok
Név
Tubak Zoltán
Régió
Kecskemét
Telefonszám
kapcs.felvétel után
Email cím
kapcs.felvétel után
Egyéb elérh.
kapcs.felvétel után
Születési év
1981
Legmagasabb végz.
Egyetem (szakirányú)
Intézmény, szak
Közgazdasági Programozó Matematikus
Általános információk
[nincsenek megadva általános információk]
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2014- (51 hó)
kapcs.felvétel után
Rendszergazda, oktatási munkatárs
140 számítógépes rendszer felügyelete, kollégák oktatása, segítség nyújtás feléjük. Oktatási munkatársként az oktatók munkájának segítése, például a kapott interaktív tábla beüzemelése, és hozzá a tananyag elkészítése.
Mindemellett magánba vállaltam C#.net-es fejlesztéseket android telefonra.
2012- (3 hó)
kapcs.felvétel után
Addattárház support
Ibm support tevékenység Budapestre hozatala miatt, hogy kevesebb legyen az időeltolódásból származó probléma, Budán az Infóparkban kaptunk képzést DB2 és IBM kapcsán. Számora nagyon megfelelt volna, csak sajnos ők a felvételi részeként kezelték a próbaidőt, és úgy döntött a vezetés, hogy én nem rendelkezek elegendő tapasztalattal a Support tagjaként végzett munkához. :-( Itt töltött idő, 2,5 hónap.
2012- (17 hó)
kapcs.felvétel után
Biztosítás értékesítő
Értékesítő csapatban való részvétel. 2010 decemberben született fiam, 2009-es házasságom után, és ezért Kecskeméten nem találtam fejlesztő munkát. Gyermeknevelés miatt szükségem volt munkára, és ezt találtam. Sok embernek és vállalatnak tudtam szerződést kötni, de engem továbbra is az informatika érdekelt, ezért váltottam, amint lehetett 2014-ben
2010- (18 hó)
kapcs.felvétel után
Rendszergazda, Html fejlesztő
Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskola és Gimnázium számítógépes rendszerének üzemeltetése (60 számítógép), webfejlesztés. Innen én jöttem el a következő munkám miatt.
2009- (6 hó)
kapcs.felvétel után
Projekt kontroller
Megrendelőkkel egyeztetés képernyőtervek készítése segítségével, fejlesztői dokumentációt készítettem, ami alapján a fejlesztő csapatnak kiosztottam a munkákat. 6 fős volt a fejlesztő csapat és C#-net-ben fejlesztettek. Egyszer én is kaptam C#-ban fejlesztendő számlák nyomtatása feladatát, azaz css-t kellett megalkotnom a számlához, és egy kapott excel táblában levő adatokkal kellett feltöltenem a számlák adatait. Sajnos a fejlesztő csapat nem szerette, hogy az én általam készített módon kell a fejlesztést megcsinálniuk, annak ellenére, hogy velük konzultáltam folyamatosan, hogy szeretnék a fejlesztést kivitelezni. A képernyőtervek készítését szerettem MS Visio segítségével.
2007- (16 hó)
kapcs.felvétel után
SAP B1 fejlesztő
VB.Net és SQL fejlesztőként én kezdtem SAP B1 projekteken dolgozni. A Progen Zrt saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszert fejlesztett DOS-ra és Windowsra, csak észrevették, hogy vannak cégek, ahova a saját termékükkel nem tudnak bejutni, ezért kezdtek SAP B1 értékesítéssel foglalkozni, és ott észrevették, hogy az alap SAP B1 nem elég a magyar piacra, ezért kezdtek fejlesztőt keresni, és én pont akkor kerestem munkát, és ők vállalták az alkalmazásomat, annak ellenére, hogy én Comodore-on programoztam VisualBasic-ben, és PC-n Java, C, C++, SQL-ben ők látták bennem a tehetséget és a nyitottságot, ezért kaptam lehetőséget tőlük a bizonyításra. Kapásból éles munkaként excel táblából valő automatikus számlák rögzítését kellett megoldanom, amit határidőre meg is csináltam.
2006- (12 hó)
kapcs.felvétel után
Siebel CRM fejlesztő
20 fős team tagjaként heti meetingek segítségével osztották szét a következő release fejlesztéseit, és állandó hibajegyek kijavítása, illetve a hibajegykezelő rendszerbe rögzítése a hiba felhasználói hiba voltát. Nagyon jó csapat volt és sajnálom, hogy leépítették a csapatot, e miatt el kellett jönnöm.
2005- (10 hó)
kapcs.felvétel után
Adattárház specialista - Helpdesk
3 hónap indiai tréning után Budapesten voltam a 10 fős budapesti adattárház team tagja és fogadtuk az ügyfelek hívásait. Tanultuk elfogadni, hogy a világon mindenhol más kiejtéssel beszélik az angolt és telefonon keresztül ez nehezítette a munkát.