Állás   (Főállás)katt ide az it2it.hu főoldalához
Rendszergazdát keres az Artisjus
Rendszergazda
Privát kapcsolatfelvétel  
Cégadatok
A profil tulajdonosa munkaerő-közvetítéssel is foglalkozik
Név kapcs.felvétel után 
RégióMagyarország
Kontakt kapcs.felvétel után 
Telefonszám nincs megadva 
Fax nincs megadva 
Mobilszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Honlap címe nincs megadva 
Általános információk
Általános elvárások 
Az Artisjus - a hazai zeneipar legnagyobb állandó létszámú szereplője - IT csapatába rendszergazda kollégát keres.

Az Informatikai Főosztályon az informatikai rendszergazda munkakör betöltéséhez szükséges pályázati információk

A rendszergazdai munkakör feladatai
  • Diszk alrendszer kezelése
  • közreműködés a környezet kialakításában, felügyeletében, diszk területek optimalizálásában, kiosztásában, karbantartásában
  • konzultáció külső szoftver, hardver szakértőkkel, hibabejelentés, hibaelhárítás, dokumentálás
  • Intel szerverek üzemeltetése
  • központi Windows és Linux szerverek, az azokon futó rendszerek, alkalmazások üzemeltetése, admin feladatok ellátása
  • virtuális környezet kialakítása, kezelése, erőforrás kezelés, patch-elés, up-grade, licence-lés, hardver és szoftver felügyelet, dokumentációk naprakész vezetése, felhasználók támogatása a rendszerekhez kapcsolódó kérdésekben, problémákban
  • szerverek mentési rendszerének kialakítása, karbantartása, felügyelete, a mentendő állományok definiálása, parancs file-ok kialakítása, karbantartása
  • konzultáció külső szoftver, hardver szakértőkkel, hibabejelentés, hibaelhárítás, dokumentálás
  • Üzleti (vagy IT belső) alkalmazások üzemeltetése
  • bevezetési projektekben való részvétel, üzemeltetési szempontok figyelemmel kísérése
  • meglévő rendszerek (100+ rendszer, pl. folyamatmenedzsment, intranet, SPS, Helpdesk, nemzetközi rendszerek hazai komponense, webes ügyfélkiszolgáló rendszerek, stb) támogatása a többi rendszergazdával közösen megosztva
  • patch-elés, upgrade, licencelés, hardver és szoftver felügyelet, dokumentációk naprakész vezetése
  • konzultáció külső szoftver, hardver szakértőkkel, hibabejelentés, hibaelhárítás, dokumentálás
  • Biztonságtechnika kezelése
  • tűzfalak kezelése, konfigurálás elvégzése, események, riasztások figyelése
  • biztonságtechnikai eszközök, rendszerek kezelése, admin feladatok ellátása
  • szabályok kialakítására javaslat, implementálás, nyomon követés, naprakészen tartás
  • IP telefónia kezelése
  • Microsoft Skype for Business és kapcsolódó (hangrögzítő, tarifikáló) környezet ismerete, felügyelete, kezelése
  • patch-elés, up-grade, licence-lés, hardver és szoftver felügyelet, dokumentációk naprakész vezetése

Pályázati feltételek
  • felsőfokú számítástechnikai szakképesítés
  • informatikai üzemeltetés terén szerzett, legalább 3-5 év szakmai tapasztalat

Elvárt kompetenciák és közreműködés
  • Csapatjátékos hozzáállás, együttműködés és feladatmegosztás a többi rendszergazdával, fejlesztőkkel és az egyesület kollégáival
  • Microsoft operációs rendszerek és az azokhoz kapcsolódó adminisztráció ismerete
  • Microsoft Office Professional Plus termékek ismerete
  • Hyper-V virtualizáció terén admin szintű ismeretek
  • Exchange 2010 vagy 2013 levelezés admin szintű ismerete
  • Linux ismeretek
  • infrastruktúra, illetve hálózatüzemeltetési tapasztalat (TCP/IP, Wifi, proxy, tűzfal)
  • képesség önálló munkavégzésre
  • munkanapon belüli ügyelet biztosítása beosztva a többi rendszergazdával (ügyelet: 7:30-17:30)
  • szükség esetén, ütemezett rendszergazdai feladatok vagy felmerülő hibák javításakor munkaidőn túli és/vagy hétvégi munkavégzés

Előnyt jelentő kompetenciák
  • IP telefónia (Microsoft Skype for Business) rendszer kialakítás, üzemeltetés terén szerzett tapasztalat
  • Nagios konfigurálási, üzemeltetési tapasztalat
  • IT biztonságban jártasság
  • Script programozási képesség (pl. mentések automatizálásához)
  • Office 365 Cloud (Exchage, SPS, oneDrive) jártasság

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások
  • önéletrajz, informatikai üzemeltetés területén szerzett tapasztalatokat részletes leírásával
  • végzettséget igazoló bizonyítvány(ok) másolata
  • adatkezelési nyilatkozat, melyben hozzájárul a pályázattal kapcsolatos személyes adatainak kezeléséhez

A munkakör betölthetőségének időpontja
Ez egy új pozíció a meglévő munkatársi létszám bővítése céljából, így a munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

Mit kínál az Artisjus
  • Egy 3 éves változás projekt elején vagyunk, mely során számos core üzleti rendszerünk megújul a kor modern megoldásai segítségével. Ezek projekteken keresztül számos új technológia megismerésére, kipróbálására és elsajátítására lesz lehetőség változatos feladatokon keresztül.
  • Kanban és Agilis módszertanok bevezetése folyik
  • Jó csapatmunka (6 fős)
  • Budapesten központi elhelyezkedés, jó közlekedés, megújuló iroda
  • Kiszámítható jövedelem, bónusz lehetőségek
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. január 14., a hr@artisjus.com címre.
Elvárt kompetencia ismeretek
KompetenciaRészletek
[nincs megadva kompetencia]

Hozzászólások -  hozzászólok PUBLIKUSAN 
[nincs még hozzászólás]


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: